Szerző: Woofer on 2009.09.21. 19:55

- Ez volt a vágyam, tudod...? -mondta szinte bocsánatot kérően.

- Nehogy már bocsánatot kérj, amiért követed a vágyaidat! -feleltem.

Felmondott a cégnél, hogy végre azt csinálhassa, amit akar. Hiányozni fog. Úgy érzem ez is egy újabb vonat, amit lekéstem. Ezután egész délután a Scientist-et hallgattam a Coldplay-től...

Aztán beszéltem telefonon Nagydumással és rájöttem arra, hogy amíg csak a hangjától merevedést kapok, addig nincs okom aggódni, meg túlbonyolítani a dolgokat.

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr151397805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása