Részeg bejegyzés

Szerző: Woofer on 2009.10.04. 03:25

Tudtátok, hogy bizonyos államokban törvény tiltja hogy az égre nézz hugyozás közben vasárnap? Valahol olvastam. Nos, én csak részegen emelem az égre a takintetem pisálás közben és ma ez történt. Egy bizonyos meleg bár félkör alakú plafonját bámultam.

De az a poén, hogy ma este jól éreztem magam ott. Bemutattak másodszor egy negyvenes párt és megismertem még két szimpi londonit Franciaországból. Na jó, csak az egyik volt szimpi. Handsome daddy, vele elmentem volna. Ja, és meg kell kérnem haveromat, hogy ha valaha azt látná, hogy elmennék a "negyvenes párral", az élete árán is akadályozza meg. Soha nem akarok harmadik lenni egy hármasban... de a francba is, annyira bejöttek...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr381426143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása