Szerző: Woofer on 2009.10.05. 20:27

Na, ebben az új edzőteremben is találtam egy 10/10-es fickót. Magamban Dezsőnek neveztem el, nem tudom pontosan miért... Negyvenes, magas (ez nem feltétlen előny), szálkás, de az a típus, aki átmenet a szálkás és a kigyúrt között. Nagyon szépen definiált quadricepsze van például, de a combja nem vastag. Viszont a háta mint egy repülőgépleszálló. Ami legjobban megfog az mégis a szeme. Ez teszi őt 10/10-zé. Halálom a fekete szem... és az az intelligens, markáns tekintete... Na őt tudnám szeretni, semmi kétség. Ez pedig visszaadja a hitem abban, hogy képes vagyok érzelmeket táplálni egy másik emberi lény iránt.

Beszélgettem kicsit az edzővel, aki szintén a mi csapatunkban játszik.

-Ismered őt? -intek a fejemmel diszkréten "Dezső" felé.

-Igen. -vigyorog. Nagy farka van.

-És heteró?

-Igen.

-Akkor meg miért terhelsz a szükségesnél több információval?

Persze... ő midenkit lecsekkol a zuhany alatt.

...

Aztán hazafelé a kocsiban Kuki live show-ját hallgattam (tudom, szánalmas vagyok, de épp valami hallgathatatlan világzene ment az Mr2-n). Egy srác telefonál: Egy R'nB számot szeretnék kérni Gyurinak és üzenem, hogy nagyon szeretem és este találkozunk. Kuki zavarba jön. Gyurrinak? Biztos, hogy neki akarhtad küldeni eszt? Mire a srác: Igen... tudod, én meleg vagyok -teszi hozzá már relfexesen elhaló hangon, de mégis tőle telhetően határozottan kimondva. Kuki vette a lapot és szép estét kívánt nekik. Én meg örültem neki, hogy íme, nálunk is előfordul az ilyesmi a rádióban is... még csak téglát sem dobott a stúdióba senki.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr361429974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása