barátod hogy van?

Szerző: Woofer on 2009.10.07. 02:01

Nos, kihúzhatok néhány dolgot ma este az "életben egyszer kipróbálandó" listámról. Lassan igazi buzi leszek. Úgy kezdődött az egész, hogy megkérdeztem tőle msn-en, hogy hogy van. A válasz egy kérdés volt. "Mikor dugsz meg?" Semmi "kösz jól", vagy ilyesmi...

Erre én: "Aha... és a barátod hogy van?"

Na innen oda jutottunk, hogy most értem haza tőle. Nem szépítem, ugyanannyira az én hibám is, mint az övé. Az nem mentség, hogy ő hívott át, az sem hogy a kacsolatuk már csak rutnira épül (egy éve nem volt szex?!? WTF?!). Az utolsó csepp az volt, amikor közölte, hogy a barátja már akkor is rég megvolt, amikor először találkoztunk. Ezt akkor elfelejtette említeni... Oxford volt az első pasas, akivel lefeküdtem. Több mint egy éve nem láttam, de még mindig beindít. Még mindig képes volt újat mutatni és elérni hogy első élményt szerezzek vele megint. Brávó Mr. Oxford!

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr321433184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.10.07. 16:11:12

Egészségedre Pan!
süti beállítások módosítása