Szerző: Woofer on 2009.10.11. 21:13

Morálisan egy nulla vagyok. A héten két elvemet is megszegtem és a legszörnyűbb az, hogy nem is zavar már. Ma megírtam egy sms-t, ami így hangzott: Becsekkoltam, megebédeltem és most a parton sétálok és a vitorlásokat nézem. Aztán rájöttem, hogy hiába van két szexpartnerem is, egyikükkel sem olyan a kapcsolatom, hogy ilyeneket írjak nekik. Magányos vagyok és nem is zavar már. Talán létre kéne hoznom egy Twitter accountot, akkor lenne hova elküldenem ezeket az sms-eket… Annak sem lenne értelme, de legalább lenne hová elküldeni...

 

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr451443468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2009.10.12. 17:22:59

jól értem, hogy az zavar, h nem zavar??

amúgy melyik kikötő? mikor leszel itthon?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.10.12. 20:33:31

Igen, az zavar, hogy nem zavar. Zavarnia kéne, hogy erkölcstelenné váltam...
Itthon vagyok egyébként már.
süti beállítások módosítása