Artsy

Szerző: Woofer on 2009.10.18. 19:21

Ma nagyon kreatív voltam. Vicces empéhármakat szerkesztettem csengőhangnak és sms jelzőhangnak a telefonomra. Nem minden mp3 alkalmas csengőhangnak, szeretem pl ha egy jellegzetes refrénnel indulnak, ezért kicsit vagdosnom kellett őket.

Mivel a laptopom egy "attention whore" jót röhögtem a múltkor ezen a hibaüzeneten, amit egy hasonló problémákkal küzdő srác szerkesztett.

 

 

 

 

 

 

Nem régóta van meg ez a laptopom. Kicsi korom óta használok számítógépeket, nem vagyok profi, de úgy érzem eléggé értek hozzá. Ezzel a laptoppal viszont annyit szívtam, mint talán a C64-es időszak óta még semmivel. Az egyik legelismertebb márka, de a support egy rakás szar hozzá. A hajamat téptem dühömben, amikor a saját weboldalukról leszedett drivereket nem volt hajlandó elfogadni. Mindegy... túl vagyok rajta, de elég viharosan indult a kapcsolatunk és még mindig nem felhőtlen. Arra gondoltam feldobom kicsit, egyedivé teszem. Nem fogom bevinni valami laptopszalonba, hogy fedőlap matricát vegyek rá egy vagyonért. Én fogom megalkotni. Nagyon rég nem alkottam már semmi kreatívat, holott régen napi szinten műveltem ilyesmit. Azzal kezdtem, hogy átnéztem pár fotót arról mi tetszene. Akadt pár érdekes jelenség.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leginkább a telematricázottak tetszettek, de mivel nincs ennyi cool matricám jelenleg, végül úgy döntöttem inkább valami ilyesmi lesz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poénos, egyszínű. Veszek pár lanyi öntapadós színes papírt és kivágom belőle a mintákat, aztán összeillesztve felragasztom őket. Teljesen fellelkesített a projekt, alig várom, hogy belekezdjek. Egy csomó mintát begyűjtöttem már... csak arra kéne rájönnöm hol találok megfelelő öntapadós papírt...

Címkék: apple laptop art darth vader
2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr331458572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w.m. 2009.10.18. 20:56:26

betti helyett:

"te figyu...
a woof-nál nem tudok kommentelni, merthogy hiába nem látszik, mégis
erősen korlátozva vagyok szőkeségem által...

szóval, megírnád neki, hogy olyan tapadós papírt vagy papírboltban,
vagy olyan üzletben tud beszerezni, ahol tapétát árulnak? öntapadós
tapéta a neve, nagyon sok színben kapható és méterre adják és kb 50-60
centi széles. olyan, mint a matrica, kivágja a mintát, aztán
egyszerűen lehúzza a hátuljáról a papíros és már ragaszthatja is a
laptopjára.
jó kis meló :)))"

bocs! :):):)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.10.18. 21:18:09

Köszi Betti :D meg neked is Máté :)
Jó kis meló lesz, de imádok ilyesmivel pepecselni.
A kommentelés meg nem tudom miért nem működött... én biztos hogy nem tiltottam le sehol.
süti beállítások módosítása