Meleg szauna élmények:

Szerző: Woofer on 2009.10.25. 22:29

 

  • Sokkal több meztelenségre számítottam. Egy koli zuhanyzóban több húst látni, mint egy meleg szaunában... a buzik szemérmesek?
  • Mindenki mászkál fel-alá mint pók a falon.
  • Semmi igénytelenséget, vagy undorító dolgot nem tapasztaltam.
  • Senki nem nyomult rám úgy, hogy kényelmetlen helyzetbe hozott volna, bár lehet hogy azért mert haverokkal voltam.
  • Sok fiatal volt, de gondolom ez helyfüggő.
  • Sajnos senki nem jött be. Egy volt, aki a gyenge közepes szintet megközelítette az értékrendszerem szerint, de ez édes kevés. Ez persze inkább azt jelenti, hogy én mennyire fucked up vagyok, nem kritizálni akartam a közönséget.

 

Címkék: meleg gay szauna sauna
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr761474889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása