Slutty

Szerző: Woofer on 2009.10.27. 18:41

Mindig irigyeltem a halloweent... Felnőtt emberek, és annak öltöznek be aminek akarnak! Itthon ez elképzelhetetlen. A jelmezbál itthon gyerekeknek való, felnőttek akkor sem öltöznek be, ha ezzel mondjuk megspórolhatnának egy belépőt a buliba. Pedig mekkora királyság lehet már?

Az amerikai barátaim közül a csajok mindig kihasználják az alkalmat, hogy valami "slutty" szerkót vehessenek magukra. Kérdeztem egyiküket minek öltözik az idén. A válasz az volt: "Vámpír akartam lenni, de az egész Twilight-mánia miatt ez most túl kommersz, ezért inkább denevér leszek... de tudod, olyan slutty denevér." :)

Én idén legszívesebben Hulk Hogannek öltöznék. Bevallom, eszméletlenül szívesen kipróbálnám milyen az ha szőke harcsabajuszt visehetek büntetlenül. Ki is néztem egy halloween party-t a városban, csak sajnos a barátaim nem lelkesednek az ötletért úgy mint én... Aztán ma beszéltem Pléjbojjal és meséli, hogy ő zsarunak fog öltözni egy halloween party-n. Persze mi másnak... ha melegként slutty jelmezt akarsz, akkor ne is keresd tovább, megtaláltad a legjobbat. Csak egy kék ing kell, egy jó szabású nadrág, lovaglócsizma és minden melegnek állni fog a farka rád.

Eléggé fellelkesültem a dologra, végre valaki, aki szintén be akar öltözni egy buliban! Viszont sajnos nem hívott magukkal, amiből arra következtetek, hogy meghívásos a party. Ezen persze nem is csodálkozom, tekintve hogy a "high class" barátaik rendezik, akiket én nem ismerek személyesen, és annyira nem is vonz így már a dolog...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr991479613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása