Szerző: Woofer on 2009.10.27. 21:34

Nagydumást nem láttam 2 hete. Néha beszélünk, nem veszem komolyan ezt a "kapcsolatot", nem is várok semmi egyebet tőle alkalmi kielégülésnél... Még arra sem volt alkalmam, hogy leüljek vele beszélni dolgokról... pl arról mennyire vagyunk exkluzívak egymásnak. Pedig tényleg akartam, de nehéz tőle időpontot kapni.

Hétvégén megbeszéltük, hogy találkozunk, de végül nem hívott és én sem kerestem. Erre ma kiderült, hogy hívott egy csomószor, de a telóm nem jelzett semmit. Már ez is elég fura sztori, de este belépett csetre és még zavarosabb dolgokkal jött. Amikor arra utalt hogy azért vette ki ezt az új irodát mert közel van a lakásomhoz már éreztem, hogy valami nincs rendjén, de amikor azt mondta biztos jövőképe van, akkor már tudtam, hogy itt egy "Figyelj, beszélnünk kell" beszélgetésre van szükség, mégpedig asap. Azt meg mindenki tudja mi szokott az ilyen beszélgetések vége lenni...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr201480080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása