Szerző: Woofer on 2009.11.01. 13:46

Jó buli volt, de most nagyon fáj a fejem ahhoz, hogy ennél többet írjak róla.

...

 

Viszont valaki mutatott egy nagyon jó kis írást, ami szinte szóról szóra fogalmazza meg a saját gondolataimat is. Melegnek lenni elsősorban titok. Ezt mondta nekem valaki tegnap mikor átdobta a linket. Én annyit tettem hozzá, hogy másodsorban magán(y)ügy, harmadsorban pedig szenzáció (már ha az első kettő kudarcott vallott.)

Lovasi a tegnapi Kiscsillag koncerten az egyik dalt ezzel vezette fel:

"Most képzeljetek el egy homoszexuális jelenetet két férfival. Aki meleg annak nem kell elképzelni, csak gondoljon vissza a legutóbbi élményére."

Címkék: meleg kiscsillag titok
1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr521490750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2009.11.06. 01:37:19

A cikk egész jó.
Én egyszer egy olyan kispál koncerten voltam, ahol két szám között felfutott a színpadra egy srác, és lesmárolta a Lovasit. :D
süti beállítások módosítása