Szerző: Woofer on 2009.11.03. 21:24

Akkora lúzer vagyok. Nemrég megismertem egy ígéretes férfit. Társkeresőn, szóval semmi extrát nem reméltem, ennyire én sem vagyok kezdő... de szimpatikus volt. A nickneve egyezett az egyik Star Wars film alcímével, értelmes szöveg, jóképű, latin idézettel. Total package. Egyértelmű volt a helyzete. Most lépett ki egy kapcsolatból... egy bizonyos teóriám szerint az ilyenekre le kell csapni, amíg lehet. Ők a legjobbak. Határozottak, tapasztaltak, nem most kezdték és általában elég attraktívak is ahhoz, hogy valaki hosszabb távra lefoglalja őket, tehát amikor felszabadulnak végre, értékes vadnak számítanak. Jól esik így beszélni róla, pedig nem ez volt a helyzet. Kicsit elvarázsolt, őszinte volt, művelt, értelmes, jóképű... Megbeszéltünk egy találozót valamikor a héten. Heti 3x edz, szóval nem volt könnyű szabad délutánt találni (de annál tökéletesebb, végre valaki aki odafigyel magára).

Szóval röviden. Ma írt egy mailt, hogy megismert valakit. Őszinte volt és tiszta. Tudom, hogy nem kéne bánnom a dolgot, hisz nem is ismerem őt személyesen. Mégis úgy érzem lemaradtam valamiről, ami akár nagyon jó is lehetett volna. Nem egy one night stand-ről beszélek. Abban volt részem a brutkó után hétvégén. Ráadásul már a lakás sem volt ismeretlen a számomra. Voltam már ott, csak mással. Vicces milyen poénokat vet ki rám a sors mostanában...

A legrosszabb az, hogy a tegnap délutánt Play-jel töltöttem. Edzés után felhívott, hogy nem akar ma este is a rómeón lógni, ezért menjünk le inkább egy szaunába. Miért ne? Lementem vele, láttam egy csomó szánalmas srácot és én is azzá válhattam egy fél órára. Aztán eljöttünk, csatlakozott hozzánk D&G és az est hátralévő részében azt hallgathattam, hogy milyen szánalmas a hazai buzifelhozatal. Most az jár a fejemben mi alakult volna másképp, ha esetleg tegnap sikerült volna találkoznom vele... Vajon mennyiben múlott ez rajtam? Újra a bűntudat, egyszerűen muszáj minden sikertelenséget személyes kudarccá konvertálnom. Imádom a szüleimet, amiért ezt az alapfunkciót már kicsi koromban belémintegrálták...

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr381497069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása