Szerző: Woofer on 2009.12.21. 21:35

"Szia! Jól néz ki a tested. Üdv: Jani"

lol

és a felhasználóneve: Guccy. Így ahogy írom.

roflmao

Bár végülis hálásnak kéne lennem a sorsnak az ilyen üzenetekért. Tegyük fel, hogy ma vettem egy pólót anélkül hogy felpróbáltam volna, csak azért mert az aktuális kedvenc üzletem (Bear & Pull) akciózik. Tegyük fel, hogy megvettem egy kisebb méretet, mivel már csak az volt, gondolván, hogy simán hordhatok M-eset. Tegyük fel, hogy otthon felpróbáltam, majd tegyük fel, hogy jó erősen megfogadtam, hogy csak akkor fogom felvenni legközelebb, ha már sikerült leadnom úgy kb 5 kilót.

Szóval köszi Jani, you made my day :D

 

 

Címkék: lol társkereső
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr481614431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása