Szerző: Woofer on 2009.12.22. 23:27

Ez random lesz. Csak pár gondolat, benyomás ami az elmúlt napokban ért.

Főállású buzi kesereg azon, hogy nincs senkije, majd felteszi a kérdést, hogy kimegyünk-e abba a bizonyos narkós bárba reggel. Nem nekem tette fel a kérdést, de megkérdeztem, hogy miért pont oda és miért pont reggel? A válasz értetlen tekintet volt, majd mikor látta, hogy tényleg nem vágom, kifejtette: Mert reggel még ki vannak ütve a faszik és ezáltal könnyű prédák. No comment, én kicsit most el...

Rejtőzködő buzi mesél arról, hogy hült ki a hitvesi ágya. Mennyire magányos, pedig minden este befekszik valaki mellé. Mennyire kilátástalannak látja az életét, mert a család és a gyerekek miatt meg van kötve, mint egy kutya. Elmondja, hogy mennyire irigyel, mert szabad vagyok (nem kéne), aztán bocsánatot kér, amiért lelki szemetesládának használt. Egy ember, akit még csak nem is láttam soha, de bizonyos tekintetben jobban ismerem mint a közvetlen környezete.

Legjobb haverom mesél a meleg főnökéről én pedig kitüntetett figyelemmel hallagatom. Tudom, hogy a most hallottak nagyban hozzá fognak járulni ahhoz hogy outolok-e neki a közeljövőben, vagy sem. Átment a teszten, de még semmit nem döntöttem el.

Címkék: random témák
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr981616988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2009.12.23. 13:47:53

out! out! out!!!!!
hidd el, hogy sokkal jobbb. és már úgyis sejti. nem véletlen mesélt neked erről. :) szerintem.

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2009.12.24. 09:16:04

magni: nem feltétlenül sejti. Évekkel ezelőtt volt egy nyíltan meleg munkatársam, és meséltem róla havernak anélkül, hogy megfordult volna a fejemben, hogy a haverom meleg. Egy gyenge példával élve olyan ez, hogy a szobafestésről se csak szobafestőknek mesélsz feltétlenül. Szóval ha én meleg lennék, tuti nem fedném fel magamat ilyen hamar, sőt, lehet, hogy sokkal később se, mivel vidéken nőttem fel, és ott nem olyan elfogadóak az emberek az ilyesmivel szemben, mint itt, Pesten.
Az első sztori amúgy egy kicsit meglepett, én ezeket a dolgokat nem teljesen értem. Mit jelent az, hogy reggel már ki vannak ütve, és könnyű prédák? Álmukban megerőszakolja őket, vagy mi?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.12.25. 09:03:16

Magni: Haverom mindig kifaggat a nőügyeimről. Kamuzgatok neki. Nem hazudok nagyokat, nem találok ki teljes történeteket, csak kis füllentések. Szerintem meg fog lepődni, ha egyszer elmondom neki. Nyitottan áll a dologhoz, nem elutasító. Vannak, voltak meleg barátai és a főnöke is az, akivel egyébként szintén valamiféle haveri viszony van kialakulóban nála. Ez megnyugtat és bátorságot ad.

Antigocsi: Drogok után általában elég kanos az ember, nem válogat annyira. Ha van benne egy kis bi hajlam és valaki felkínálkozik neki, akkor elfogadja. Legalábbis nekem ezt mondták.
süti beállítások módosítása