Szerző: Woofer on 2009.12.23. 18:45

Meguntam az előző sablonomat és délután fél kézzel összedobtam ezt. Fél kézzel, mert közben Sztojkával cseteltem :)

Megnéztem a Ciao-t is. Bocs, hogy nem mentem végül blogtalálkozóra, de ha megbeszélünk majd egy időpontot, akkor oda adom neked Matin. Szerintem tetszeni fog!

A sztori nagy vonalakban a következő: Egy jóképű olasz srác, Andrea meg akarja látogatni egy barátját Texasban, akivel még sosem találkozott. Évek óta beszélgetnek neten és mondhatni egymásba szerettek, ugyanakkor egyikük sem annyira naív, hogy az ilyen netes kapcsolatokra alapozzon, ezért elhatározzák, hogy találkoznak egy hétvégére amolyan kísérleti jelleggel. Az olasz srác egyébként is az államokba utazna egy barátja esküvőjére. Leszervezik a dolgot, de közben Mark, a texasi srác meghal egy autóbalesetben és Jeff, a legjobb barátja átnézi az e-mail-jeit.  Jeff végül meghívja Andrea-t arra a bizonyos hétvégére magához, miután közölte vele a rossz hírt.

Beszélgetéseik során kiderül, hogy sem Jeff, sem Andrea nem ismerte Markot teljes egészégben, ugyanakkor mindketten más oldaláról ismerték őt.

Miközben a filmet néztem rájöttem, hogy igenis igénylem a meleg témájú filmeket. Ez nem egy kifejezetten romantikus film, inkább szomorú, ugyanakkor végig azon gondolkodtam, hogy milyen nehezemre esik azonosulni az átlag romantikus filmek szereplőivel. Kicsit könnyebb a helyzet, amikor a férfi főszereplő szimpatikus, viszont ekkor is a nő helyzetébe tudom csak beleélni magam és ez fura érzés. Egy meleg film esetében ezzel nincs gond. Félreértés ne essék, nekem nem a homoerotika hiányzik, nekem a melegek érzelmeivel foglalkozó filmek hiányoznak. Eddig nem sok ilyen filmmel találkoztam, a jövőben ezekre jobban odafigyelek majd.

Van egy rész a filmben, ahol bevallom, sírtam. Azóta is többször megnézem a jelenetet, annyira tetszik. Beillesztem ide, de ha még nem láttad a filmet és tervezed megnézni, akkor ezt most inkább hagyd ki! Mondjuk nem egy nagy spoiler, főleg így a kontextusa nélkül.  

Címkék: film meleg dráma ciao
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr11618727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2009.12.24. 23:43:15

a világért sem akarok nézeteltérést, de ezt a filmet én is mgnéztem B-vel, és a legeslegvégéig nem mertük megmondani egymásnak, hogy miért szar. :(
jó, hogy van ilyen témájú film, de az egész nem vezet sehova. nincs tanulsága. itt-ott kivált érzéseket, de ez inkább azoknak szól, akik ezt átélték (gondolom én). mondjuk ennyi pénzből nyilvánvalóan nem futotta többre. és persze jobb, mint ha nem lennének ilyen filmek.

magnifique42 2009.12.24. 23:44:03

ja, és örülök, hogy a kezdeti (hajajjjjaj több, mint 1 évvel ezelőtti) hozzáállásod a meleg érzelmekhez megváltoztak! cheers!

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2009.12.25. 09:05:15

Nekem pont az tetszett benne, hogy nincs tanulsága és nyitva marad az egész. Csak érzéseket mutat be, erre fókuszál.
süti beállítások módosítása