Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bare-scare

Szerző: Woofer on 2009.12.30. 09:36

Tegnap este, fekszem az ágyban, hasamon a laptoppal... böngészgetem az emberiség kollektív tudatát. Blogokat olvasgattam, aztán eljutottam egy olyan területre, amit eddig nem ismertem.

Egy csomó blogger a szexuális kalandjait meséli el a blogjában és jó pár hajmeresztő történetet lehet olvasni. Oké, tudom, hogy a neten fellelhető tartalmak nagy részét osztani kell kettővel, de ez akkor is durva ha csak a fele igaz. Gyakorlatilag ezeknek semmi más nem számít, mint hogy védekezés nélkül szexeljenek... bárkivel és bárhol. Ijesztő hogy erre milyen gyakran találnak partnert maguknak. Pár sztorit elolvastam, majd lecsuktam a laptopot és egy mondtat visszhangzott a fejemben a Végtelen történetből. Mielőtt Bastian ellopja a könyvet, Koriander azt mondja neki, hogy "A te könyveid biztonságosak." Én azt hallottam tegnap: "A te világod biztonságos." Most nem arról beszélek, hogy még nem szexeltem védekezés nélkül, hanem az engem körülvevő tágabb világról. Nem érintkezem ilyen emberekkel, akikről a blogok szólnak és főleg: nem vesz körül kísértés. Nem rég még azon panaszkodtam, hogy a legszebb éveim telnek el, szinte teljesen eseménytelenül. Hát, ezeket olvasva már nem igazán bánom, hogy a világnak erre a pontjára születtem és nem valamelyik meleg szexfővárosba...

Itt van pár link az említett blogokhoz, szerintem tanulságos beleolvasni: CumCraver, Diary of a cumslut, Huntsville barebacker

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr971632022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása