Szerző: Woofer on 2010.01.01. 20:40

Úgy döntöttem számot vetek 2009-el. Ez volt az első év, amit igazi "nagyfiú" munkával töltöttem. Ha belegondolok milyen nehéz volt év elején még... bejárni, vonatozni, hideg, büdös, depresszív... szinte csodálkozom, hogy nem hagytam abba akkor ott.

Nem vall rám, hogy kitartsak, inkább kihátrálok a problémák elől. Szóval azt hiszem büszke lehetek magamra. Elégedett vagyok az állásommal, a fizetésemmel, idén megkaptam életem első autóját, amit még csak össze sem törtem. Kivettem egy klassz albérletet. Szereztem pár új barátot, viszont sajnos itt meg kell említenem, hogy elveszítettem pár régit. Egyrészt a költözés miatt, másrészt egyéb okokból. Sőt az újak közül is vesztettem már el egyet. Az én hibám volt és vállalom érte a felelősséget. Az én döntésem, hogy megszakítok vele minden kapcsolatot, nem vagyok rá büszke, sajnálom is őt, de nekem így jó. Nem lehetek mindig irgalmas szamaritánius, néha önző disznónak is lennem kell, hogy kerek legyen a világom.

A szerelmi éltetem terén nem hozott sok változást 2009, de azért panaszra mégsem lehet okom. Összességében jó évet zártam, ez a lényeg!

Címkék: 2009 számvetés
2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr581637956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.01.01. 22:53:06

Rajtad (is) áll, milyen príma év lesz a 2010-es esztendő - én jövök, s olvasok, meg írok. Ha hozzá tudok szólni:)
süti beállítások módosítása