Virtuális

Szerző: Woofer on 2010.01.07. 18:19

Nőspasit egy csetoldalon ismertem meg. Nem találkoztunk még személyesen. Messze lakik, nem is érdekelt igazán. Nem mutatott, csak bélyeg méretű képet, innentől kezdve nem vettem komolyan. Aztán valahogy még sem tiltottam le msn-en, sőt egyre gyakrabban beszélünk. Megismerem lassan és szimpatikus. Tegnap láttam először kamerán.

Otthon a pincében van a kis menedéke a számítógépével meg kondigépeivel. Elég sokáig dumáltunk, kérdeztem, hogy a felesége nem mérges-e amiért későn megy fel. Mondta, hogy nem. Elhidegültek. Gondolom főleg a gyerekek miatt vannak még együtt. Nem kérdeztem a részleteket, de nem bírtam megállni, hogy a szexre rákérdezzek. Keserűség futott át az arcán. "Egy ideje már nincs" -válaszolta. Sajnálom őt. Tipikus rendes pasas, hű a feleségéhez, akit már nem kíván. Birkózik az érzéseivel más férfiak iránt.

Örülök, hogy nincs elérhető közelségben. Nem tudom hová vezetne...

Aztán egy másik msn kapcsolat. Negyvenes férfi, csak a felsőtestéről láttam képet, de az kellő képpen lenyűgözött. Szintén heteró kapcsolatban él (nem nős). Beszélgetünk, kinek mi jönne be. Közlöm vele, hogy csak férfi mellett tudom elképzelni magam hosszú távon, de őt így elnézve adnék egy esélyt a fuck buddy státusznak. Erre azt feleli, hogy ha nem állna mögötte egy sokéves kapcsolat és annyi idős lenne, mint én most, akkor ő is így gondolkozna. Mármint a hosszútávon férfival dologról...

Aztán tovább beszélgettünk és kiderült hogy a fuck buddy státuszról is hasonló a véleményünk. Ő is benne lenne. Árnyoldala a dolognak, hogy top only... mindegy, azért lehet, hogy lesz belőle valami... ha esetleg majd arcot is mutat :)

Címkék: barátok virtuális
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr471654722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.01.08. 01:34:56

olyan nincs, hogy top only, csak top only YET! :)

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.01.08. 20:54:53

mik ezek a fuck boddy es a top only kifejezesek?
Magukat a szavakat egyesevel ismerem, de nem tudom, hogy mik jelentenek ezek egyutt a melegek vilagaban. Azt viszont mar tudom, hogy a travi az transzfesztitat jelent

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.01.09. 10:45:36

TranszVesztita = transz (váltani) vestire (öltözni)

Fuck buddy, amikor csak szexelsz valakivel, általában rendszeresen de mindig érzelmek nélkül. Egy haver, akivel szexelsz is. Amcsik ezt a kifejezést simán használják heteró kapcsolatokban is, lányokra is.

Top only, aki csak aktív szerepet vállal.
süti beállítások módosítása