Szerző: Woofer on 2010.01.10. 10:59

Ma találkozom TopOnly-val. Legnagyobb meglepetésemre már ő lelkesedik jobban a dolog iránt. Amikor megláttam róla az első fotót még mindenképpen én voltam jobban felcsigázva kettőnk közül. Tegnap láttam őt először kamerán. Valahogy hülyén volt beállítva a fényereje és túlexponált. Szinte semmi nem látszott az arcából csak egy fehér folt. Úgy nézett ki, mint egy túlsminkelt francia pantomimos... Aztán levette a pólóját és a lelkesedésem visszatért. Szóval kvázi még mindig nem tudom pontosan, hogy is néz ki...

Láttam a facebook profilját, de a kezdőképén napszemüvegben van. Nem jelöltem barátnak, mert már így is túl sok a félmeztelenül pózoló izomkolosszus a facebook ismerőseim között, nem akarom, hogy az offline-életbeli barátaim kérdéseket tegyenek fel. A profilja zárt, kevés az ismerőse, de kapásból feltűnt egy meleg srác. Nálam is próbálkozott már korábban, ugyan ezt a képét küldte el. Lehet hogy vele járogat össze még a miszissz mellett? Nem kérdeztem rá, de kéne... Bár végülis mit számít?

Természetesen egy ilyen kapcsolatot csak úgy tudok elképzelni, hogy véget ér, amint találok valakit, akivel komolyan is gondolom/gondoljuk. Vele egyértelműen csak a szexről szólhat a dolog, ez pedig nekem egyértelműen nem lesz elég hosszú távon. Jó ha ez az elején le van fixálva.  

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr211660728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidsharp 2010.01.10. 21:50:23

Hogy sikerült a találkozó? Lehet már tudni?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.01.11. 18:21:29

Igen.
Jól :)
Még biztosan lesz újabb felvonás.
süti beállítások módosítása