Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerző: Woofer on 2010.01.10. 21:46

Titeket is rossz érzés fog el, ha a partneretek sötétben akar szexelni? Én ilyenkor arra gondolok, lehet hogy nem is jövök be neki annyira és ez amolyan "csukjuk be a szemünket és legyünk túl rajta" reakció. Jobb szeretem teljes világosságban csinálni.

Egyébként nem volt rossz, nagyon természetesen áll a dologhoz. Semmi feszültség nem volt benne. A végén megkért, hogy ne beszéljek róla másoknak, nem akar bekerülni a "meleg köztudatba". Megértem. Kicsit furdal a lelkiismeret, amiért mégis írok róla. Be is fejezem. :)

Címkék: sex
4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr781662371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidsharp 2010.01.10. 22:39:48

Sok oka lehet annak, hogy sötétben akarja csak, pölö az is, amit Te gondolsz. Én tiszteletben tartom az ilyen kéréseket, mert nekem teljesen mindegy. :-)

magnifique42 2010.01.11. 00:55:48

szerintem nem kell egyből húzni a gyászharangot, sötétben szexelni igenis izgis. persze jobb világosban, de megértem azt, aki sötétpárti. hátha így könnyebben képzeli magát egy darkroomban :P

Monogon · http://circle.freeblog.hu/ 2010.01.11. 15:48:37

A sötétnek -persze nem teljes sötétségnek- megvan a maga élménye, a környezeti ingerek csökkentésével kiemeli az intimitást, a közelséget.
Én pl fülledt egész éjszakás szeretkezésekhez a hangulatos szórt háttérfényeket kedvelem, mely valahogy a kandallóban lévő fa vibráló izzásának tompa véletlenszerűségét idézi, de beltérben semmiképp a közvetlen fényt, egyébként a nyári hőség + szellős nyitott ablak + függöny árnyékolta beltér környezeti ill fényviszonyait tapasztaltam legkellemesebbnek
süti beállítások módosítása