Szerző: Woofer on 2010.01.14. 21:11

Rájöttem, hogy nagyon éles tükröt tart eléd, ha egy tökéletes testű férfi lép az életedbe. Huh, ez hülyén hangzott, csak nem akartam azt írni "tökéletes testű férfival szexelsz". Sokkal kritikusabb vagyok önmagammal szemben. Már értem mit érezhetnek a tinilányok, a modelleket elnézve. Érdekes módon sosem voltak ilyen gondolataim korábban. Nem éreztem eddig soha, hogy esetleg nem vagyok elég jó valakinek. Lehet, hogy most is csak beképzelem az egészet. Ma elkezdtem írni Toponly-nak egy sms-t, meg akartam kérdezni találkozunk-e még a héten... aztán kitöröltem az egészet, mert eszembe jutott, hogy nem lesz időm szoláriumba menni a héten előtte már. Gáz.

 

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr201673133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása