Szerző: Woofer on 2010.01.17. 22:37

Nem szoktam részletesen leírni a kalandjaimat, de lehet hogy most kivételt teszek. Mindenesetre belekezdek, aztán majd meglátjuk mi jön ki belőlem és mi nem.

Kopogtam, csend. Godolom megnézett magának, aztán egyszercsak nyílt az ajtó. "Hi, how are you?" és már a számon volt a szája. Csak egy laza kis rövidnadrág volt rajta. Nem volt borotválva és minden szempontból teljesen az ideálom volt. Erős szőrzet, masszív izmok. Divatos kifejezéssel élve egy nagy szőrös favágó térdelt máris előttem, nekem pedig a kabátomat sem volt még időm levenni. Versatile-nak mondta magát, de valahogy éreztem hogy passzív lesz, már akkor amikor megláttam a képeit. Nem tudom, ez valami féle különleges meleg érzék lehet. Viszonylagos pontossággal meg tudom mondani az illető szexuális preferenaciáját, de hogy honnan arról nekem sincs fogalmam. Mindenesetre gyakrabban találom el ezt, mint egyáltalán azt, hogy egy bizonyos illető meleg-e vagy sem. A gaydar-om csapnivaló.

Ha most csapongónak tűnnek a gondolataim az azért van, mert megkérdezte, hogy kérek-e popperst. Még sosem használtam, gondoltam kipróbálom. Figyelmeztetett, hogy a potenciálra nincs jó hatással... Igazából olyan volt, mintha szipuztál volna. Na nem mintha azt próbáltam volna valaha, de higító szaga volt és megszédültem tőle. Nem fogom többet használni, mert semmi élvezetet nem nyújtott, ugyanakkor a potencia csökkentő hatása később sajnos igaznak bizonyult. Most pedig úgy érzem magam, mintha minimum átvirrasztottam volna egy éjszakát.

Ami miatt igazából belekezdtem a részletezésbe az mondhatjuk egy mérföldkő. Ugyanis miután kiélte passzív vágyait én is kipróbáltam vele a passzív szerepet. Ez ugyebár egy kényes téma, sokan talán szégyellik is. Nos én nem. Szerintem nincs mit szégyellni rajta, ezt is ki kell próbálni. Arról nem is beszélve, hogy ha lenne/lesz egy kapcsolatom, abban mindenképp vállalnám, ha a partneremnek igénye van rá. Szimplán azért mert hiszek abban hogy egy kapcsolatban csak két egyenrangú fél van.

De visszatérve az előbbiekre. Igen fájt, rohadtul. Korábban egyszer próbálkoztam már vele, de akkor is fájt, ezért félbehagytuk. Most végig akartam csinálni. Nem volt nagy mérete igazán, de akkor is fájt. Egy idő után elmúlt a fájdalom, de élvezni akkor sem élveztem. Nagy bizonyossággal kiejelnthetem tehát, hogy ez bizony nem az én asztalom. Olyannyira turn off volt számomra, hogy utána már aktívként sem tudtam teljesíteni. Szar ügy. Kis együttfekvés tv előtt, laza beszélgetés, aztán eljöttem. Plussz pont amiért konkrétan idézni is tudott a Family Guy-ból. Jókat röhögtünk.

Azt hiszem gazdagodtam egy újabb fuck-buddy-val. Lassanként beváltanám már őket egy barátra azért... Főleg, hogy neki az itt tartózkodása minden napjára jutni fog egy pasas.

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr101680745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.01.20. 08:17:09

büszke vagyok rá, hogy vállalod :)

félretéve a viccet: szerintem jó meglátás, hogy ha a barátodnak lesz rá igénye, akkor vállalod a passivity-t. Főleg, mert ha tényleg a barátod, és esetleg szereted is, akkor a mostani tapasztalatok ellenére neked is jó lesz, hidd el! :)

mégmégmég

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.01.23. 17:53:53

Remélem tényleg így van, ahogy mondod. Sok mindent megkönnyítene :)
süti beállítások módosítása