Szerző: Woofer on 2010.01.20. 19:32

Bámulatos, hogy szex közben milyen sérüléseket tudok beszerezni. Mindig sikerül olyan izmokat meghúznom amiknek korábban még csak a létezéséről sem tudtam. Most épp a talpamon. Reggel szinte lépni sem tudtam. Pedig akkor ott meg sem éreztem. Nem kéne mindig díjbirkózókkal szexelnem. Áh, kit akarok átverni? Másképp elképzelni sem tudom már... :) 

Beszélgettem vele. 10-en vannak testvérek. Ő a legfiatalabb (bingó birth order elmélet!). Sosem titkolta a másságát. 8 évesen már benntlakásos iskolába akart menni. Az egyik bátyja mariquita-nak hívta. Ő kikérte magának, nem mariquita, marica!

Csinált rólam egy fotót az iPhone-jával, ahogy az ágyban fekve csak néztük egymást. Én nem fényképeztem le őt.

Kaptam tőle egy üveg kaliforniai bort. Én is adtam neki végülis pár dolgot... Nem is szeretem a bort.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr101688383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása