Meleg karakterek képregényekben

Szerző: Woofer on 2010.01.23. 19:49

Szóval a Marvelnél most beindult egy csomó "Dark" előtaggal ellátott cím. Értelem szerűen kicsit keményebb történeteket közölnének bennük. Amikor pedig megtudtam, hogy Dark Wolverine biszexuális egy kisebb fajta nerdgazmust éltem át. Örülök neki hogy a Marvel mer tenni végre egy lépést ebbe az irányba. Eddig is voltak meleg szuperhőseik, de eléggé szemérmesen kezelték a témát. Persze a leggagyibb hősök közé tartoztak, soha nem kaptak fontosabb szerepet, vagy sztorit, szerelmi szál pedig szinte elképzelhetetlen volt. Emiatt igazán senkit nem zavart hogy a karakter homokos-e vagy sem, hisz alapból érdektelen volt a legtöbb rajongó számára. Mostanában azonban ezen a vonalon is belekezdtek valami komlyabb romantikus témába, az pedig mindenképp bíztató hogy a legnépszerűbb hősük fiát is hajlandóak voltak ebbe az irányba terelni. Még ha egyelőre főleg csak a poén kedvéért is teszik.

...

 

Más kiadók persze előrébb tartanak. A DC által kiadott Authority című képregénysorozat már a kezdetektől tartalmazott egy meleg párt Midnighter és Apollo személyében, akik ráadásul zavarbaejtően hasonlítanak Batmanre és Supermanre. Még képességek terén is. Az Authority-ben sosem kezelték titokként a kapcsolatukat, konkrétan mutattak csókokat és az érzelmi szálakat is szépen kidolgozták. Sőt, mintegy fricskázva a legelfogadottabb társadalmi normákat, gyereket is adtak a párnak, amikor a csapat korábbi vezetője, Jenny Sparks visszafiatalodott bébivé és újrakezdte az életét.

És ami meglepő, a képregény sikeres volt. Senkit nem zavart benne a meleg vonal, nem tették felnőtteknek szóló kategóriába, bár értelem szerűen érettebb képregényolvasóknak szóltak a történetek.

Zárásként beteszek ide egy szívszorongató kis részletet. Itt épp el voltak választva egymástól és Midnighter addig tartózkodott direkt oxigénhiányos környezetben, amíg "meg nem jelent" neki Apollo. Mindezt egy ultra-macsó, könyörtelen karakterhez kapjuk mellékelve, aki semmitől nem riad vissza, kegyetlenül harcol, repkednek körülötte a letépett testrészek. A szerelme pedig egy férfi, és nem érdekli mit gondolsz róla. :)

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr241689009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acki 2010.01.28. 19:27:44

Hm kösz a tippet, az Authority-t lecsekkolom. :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.01.29. 20:49:06

Én leszedtem scan-ben, de nem sokat haladtam vele, viszont azt hiszem beszerzek pár TPB-t.
Nemrég pedig egy "kedves ismerősöm" megdobott egy Tom of Finland képregénnyel! Eszméletlen király! Scannben sokat láttam már, de sosem tartottam kézben eddig. Még tisztán emlékszem a Liebe Sünde című pro7-es műsorra, amiben egy egész epizódot szenteltek neki és a hasonló grafikáknak. Azt hittem az agyam eldobom, mikor megláttam. Már azelőtt is fantáziáltam ilyesmiről, de sosem hittem volna, hogy rajtam kívül másokat is érdekelhetnek ezek a témák.
süti beállítások módosítása