Szerző: Woofer on 2010.02.13. 20:26

Még soha nem ünnepeltem meg. Sosem volt kivel. Ez most nem panasz. Néha előfordult hogy megleptem anyát valami aprósággal ilyenkor. Elvégre szeretni nem csak a szerelmedet lehet... Viszont fura lenne valaki mást meglepni. Nem vagyok gyakorlott ilyen romanikázós dolgokban, valamilyen szinten értetlenül is állok a jelenség előtt, de ez a tapasztalatlanságomnak tudható be. Egyszer azért kipróbálnám. Ez még mindig nem panasz.

Ma a facebook nyilvánossága előtt bevallottam egy lánynak, hogy ő volt az első szerelmem. Mondjuk elég egyértelmű volt a dolog, elválaszthatatlanok voltunk, de sosem mondtuk ki, ovisok ilyet nem tesznek. 3 perce visszaírt: Boldog Valentin napot első szerelmem :)

Ki tudja hogy alakul az életem ha nem lett volna évvesztes?

Boldog Valentin napot!

 

Címkék: nap én valentin
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr131755656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása