Vloggerek

Szerző: Woofer on 2010.02.18. 20:13

Nemrég olvastam egy értekezést a különböző bloggerekről. Ott volt egy kategória arról, aki mindenképp sztárbloggerré akar válni. Manapság nagyon fellendültek az olyan blogok, amiket vagy az olvasók írnak az általuk beküldött történetekkel (pl szakítós) vagy valaki csak nyomatja bele a bizarr agyszüleményeit, mintha azok megtörtént események lennének (Sade Márki, Dezső).

Ez az utóbbi kategória kezdetben szórakoztatott. Elég tágtűrésű vagyok, ami a durva poénokat illeti, South Parkon és Family guy-on nevelkedtem. Viszont csakhamar kicsapták a biztosítékot azért nálam is ezek a blogok és feltettem az örök kérdést: Ez index címlapra való?!? Ez az igénytelen, nyilvánvalóan kamu erőlködés? Nem mintha irigyelném tőlük, nekem abszolut nem célom kikerülni, ezért sokszor direkt nem is adok meg még keresőszavakat sem a bejegyzéseimhez. Szeretem ezt a kis privát, háborítatlan szektoromat. Amikor a blogot elkezdtem még azt sem tudtam, hogy a blog.hu az indexxel áll összeköttetésben. Egyszerűen csak ez volt az első eszembe jutott blogoló hely. Azt hiszem egyszer lehettem címlapos, mert 400 fölé ugrott a látogatóim száma aznap. Ez igencsak kiugró eredmény volt.

A lényeg, hogy útálom, hogy a nagy Index atyaúristen mondja meg nekem melyik blogokat érdemes olvasnom. A kisebb, valóban érdekes blogok meg teljesen elsikkadnak a háttérben. Már rég feladtam, hogy a blog.hu kezdőoldalról próbáljak esetleg új blogokat felkeresni, mert onnan is csak a mainstreamben nyomatott vackok jönnek ki minden találatra. Szeretném magam eldönteni kiket akarok követni, de ez szinte lehetetlen küldetés, ezért egyre inkább átszokok a Youtube-ra és a vlogok nézésre.

Korábban már linkeltem párat. Újabban rátaláltam a RobbieK Show-ra. Ő egy extrém jóképű kanadai medve. Szeretem azt a fura stílust, ahogy beszél. Folyamatosan számonkérő a hangsúlya és bírom a poénjait.

Másik új kedvencem Fightdog. Egyszerűen imádom hallgatni ezt a fickót. Persze a vlogoknál fontos a szimpátia. Fightdog nekem annyira szimpatikus, hogy gyakorlatilag mindegy miről zagyvál éppen, végighallgatom, mert egyszerűen jó nézni ahogy beszél. Azt hiszem ő nem meleg (még nem néztem végig a korábbi videóit), viszont eléggé melegbarát. Ez a másik dolog, ami szimpatikus a vlogokban, szinte mindenki akivel eddig találkoztam melegbarát. Persze valószínűleg azért mert egy kisebb körben mozgok csak.

Szeretem ahogy ajnálgatják egymást és ezáltal egyre többüket ismerem meg. Pl itt egy érdekes coming out történet egy lelkész fiától:

 

 

 

 

Aham... és most azt mondja már meg valaki hogy az egyes videó miért nem ágyazódott be rendesen? Mindent ugyan úgy csináltam mindkettővel. Az egyik megy a másik nem. MIÉRT? Áh, nincs már kedvem ezzel vacakolni. Itt a link a videó első feléhez!

7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr501771502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.02.19. 20:49:48

Az első videó üres: src="about:blank"

HTML nézetben szúrd be, akkor biztosan működni fog.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.02.19. 21:17:32

@GayBears: Mit jelent pontosan a HTML nézet? Forráskód módot? Merthogy úgy szúrom be, egyszerűen bemásolom az embedd linket a youtube-ról. Az elsőnél about:blank-re váltja a benne lévő linkeket amint kilépek a forráskód módból, de a másodiknak megkegyelmez és meghagyja eredetinek. Tényleg nem értem mi alapján megy ez. Próbáltam azt is, hogy az about:blank-es embedd kódba manuálisan betettem a megfelelő helyekre a megfelelő videó linkeket, de amint kilépek a forráskód módból megint visszaváltja about:blank-re.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.02.20. 06:28:04

Igen a forráskódra gondoltam.

Az szokott segíteni ha nem váltasz át, hanem a forráskód nézetnél mented, és a két kód közé teszel legalább egy sortörést (<br> vagy <p> formázástól függően)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.02.20. 17:16:53

@GayBears: Kösz a segítséget, de sajnos így sem megy. Ha forráskód nézetben mentem akkor automatikusan a normál nézetre ugrik utána, és így is kitörli a videó linkjét az embedd kódból. Hiába tettem be sortörést, az sem segített. Tényleg nem értem, mert vannak videók, amivel nincs gondja és ebben az esetben egy kétrészes videó első részét nem hajlandó elfogadni, ami azért furcsa, mert a két videó gondolom minden technikai paraméterben megegyezik, hisz egymás után lettek rögzítve és feltöltve is. Fura. Firefoxot használok, de próbáltam Explorerrel is, ugyan ez az eredmény. Másra már nem tudok gondolni mint hogy esetleg az új skin-emmel nem fér össze valahogy? Skinváltás előtt sosem volt ilyen gondom. Lehet ez az oka?

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.02.20. 17:50:36

A szerkesztői felületre nem vonatkozik ez a skin, így nem hiszem hogy köze van hozzá, de ha sehogy sem megy akkor egy bug reportot érdemes küldeni a blog.hu-s fiúknak. Dolgozzanak meg a pénzükért egy kicsit :)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.02.20. 17:52:46

...ja, nekem régen működött a html kód beszúrása szerkesztői nézetben, ha maga a szerkesztői felület rakoncátlankodott. (ment és bezár-ral)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.02.22. 20:46:25

@GayBears: Most "ment&bezárral" próbáltam és így sikerült. Viszont ha felnyitom a bejegyzést újra szerkeszteni és átváltok forráskód nézetre akkor megint elcsesződik magától. Bugreport megy. Kösz a segítséget!
süti beállítások módosítása