A haverom...

Szerző: Woofer on 2010.03.07. 21:56

A haverommal egy időben sülve főve együtt voltunk. Lakótársak voltunk, együtt jártunk suliba és később dolgozni is. Mióta szétköltöztünk és munkahelyet váltottunk kicsit lazább a kapcsolat köztünk. Ő azóta megnősült és én még mindig nem avattam őt be az életem legrejtettebb részébe. Tervezem, tervezem... Aztán mindig mond valami olyat, ami miatt elnapolom a dolgot. Most pl a következőt: "A korábbi munkahelyemen minden férfi meleg volt, a csajokkal meg nem tudok úgy beszélgetni. Jó lenne újra veled dolgozni, nincs bajom a buzikkal, de hiányzott hogy egy férfihoz szólhassak végre." Szegény... nem is tudja micsoda ellentmondás van itt.

Ismerem őt annyira, hogy tudjam nem homofób, de mégis elnapoltam a coming out-ot emiatt. Kicsit emésztem még. Ráadásul néha megemlít olyan dolgokat, amiből arra következtetek, hogy esetleg keresztapának akar majd ha gyerekei lesznek, vagy olyanokat, hogy mi lenne, ha nyitnánk egy közös vállalkozást... Ilyenkor szinte azonnal kibukna a számon, hogy "Meleg vagyok". Nem mintha lenne köze ezekhez a témákhoz, de szeretném ha igazán ismerne és azok után mondana csak ilyesmiket.
 

8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr771817513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.03.07. 23:28:09

Csupa okosság következik: Szerintem ne halogasd a dolgot. Nem érdemlitek meg: Sem Te, sem Ő. S attól, hogy meleg vagy, nem változol. A hetero barátom (szitu majd' ugyanez) nem azért kért fel a keresztapaságra mert meleg vagyok. Szerintem egy CO erősít. Téged is, Őt is.

everyday_normalguy 2010.03.08. 07:31:37

Defallának mindenben igaza van. Nagyon jót tenne neked, ha elmondanád neki. És akkor a haverod is rájönne, hogy nincs ellentmondás a homoszexualitás és a férfiasság között...

magnifique42 2010.03.08. 17:33:07

dettó! nekem is csak erősebbek lettek a baráti kapcsolataim, miután "beavattam" őket. sőt, volt olyan, akiről már kicsit lemondtam, mint komoly barát, de ez az új szituáció nemhogy visszahozta a barátságot, de még javította is rajta. azóta kb. minden nap ír/hív, hogy mi van velem, és sokkal nyitottam felém is (még a "buziéjszakás" élményeimre is részletekig kíváncsi volt, pedig azt hittm, hogy elég konzervatív kis homofób esszenciával. na hát gyökerestől megváltozott az álláspontja, amióta mindent tud rólam.

úgyhogy 100% hajrá!

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.03.08. 21:17:12

Meggyőzőek ezek a pozitív történetek. Köszi srácok, tényleg sokat segít.

magnifique42 2010.03.09. 23:50:59

a következő bejegyzésed már erről szóljon!!!! vagy ha nem, akkor majd 3D-ben is megdumálhatjuk a "törzsehlyünkön".... akár az elmaradt dolgot is bepótolhatjuk, hm?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.03.10. 22:07:22

How'bout jövő hét? Confival már lezsíroztam.

magnifique42 2010.03.13. 01:57:16

jövő péntek? részletek fb-n? a lányoknak már szóltam, mert ők is megkerestek (hopp, de rejtélyesek vagyunk :D)

és vissza az eredeti témához: mikor comingoutolsz ennek a havernak?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.03.14. 17:08:46

Pénteken még az is lehet hogy special guest-el is tudok szolgálni ;)
süti beállítások módosítása