Szerző: Woofer on 2010.03.12. 21:39

Mi a fene van velem?

Visszautasítom a Bed Romenszem csábító ajánlatát egy kis péntek esti buzibározásra? Volt idő, amikor majd megdöglöttem volna azért hogy ilyenben részt vehessek. Mi változott? Csak attól félek, hogy nem tudnám megtartani őt a konkurenciával szemben? Vagy az az oka inkább, hogy undorít ez az egész underground meleg világ, ami nemrég még olyan ismeretlen és valljuk be vonzó volt számomra? Megismertem volna már és ezért nem megyek? Vagy én magam változtam meg és ezért nem érdekel már? Esetleg csak fáradt vagyok és valóban bújkál bennem egy megfázás (egyébként erre hivatkoztam)? Az a fura, hogy biztos vagyok benne, hogy akármelyik opciót is választom, rosszul fogom érezni magam.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr501835458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása