Nős...

Szerző: Woofer on 2010.03.26. 19:34

Most hogy megjött a jó idő egy csomó BMX-es suhancot látok a városban. Feltűnt, hogy megváltozott az öltözködésük. Tavaly ezek még inkább street-esek voltak, nem? Most meg mindegyik emóként nyomul, cérnavékonyak, seggig lecsúszott cicanadrág és beanie sapka. Az én időmben a BMX banditák nem így néztek ki... bakker de öreg vagyok.

Ma a teremben láttam egy kb negyvenes fickót. Nem volt benne semmi különös, nem volt kigyúrt, sőt kicsit kövér volt, amolyan szerencsésen elosztott módon. A legtöbben jóképűnek sem mondták volna, nekem valahogy bejött. Aztán összefutottam vele a szaunában is. Itt már azért be kellett látnom, hogy túlsaccoltam a korát. Fiatalabb volt, mint aminek látszott, megtévesztett az őszülő haja. Felfeküdt mellém, én a lábai felől láttam rá. Na mondom, ez érdekes lesz. És valóban, egyik láb fel, behajlítva, szép vastag szőrös combok... és az a szög ahol pont belátsz a rövidnadrág szárán. ... Azonban ekkor megakadt a tekintetem a jeggyűrűjén. Elszégyelltem magam és félrenéztem. Ott feküdt előttem egy férfi, akit kívántam, lett volna alkalmam a farkát is megnézni, ráadásul feltűnés nélkül, mégsem tettem.

Persze semmi okom nincs feltételezni, hogy bármiben is benne lett volna. Azon gondolkodtam, hogy ha mégis így lenne, kié a felelősség. A legtöbb ismerősöm ilyenkor rávágja, hogy az övé. Ha nős és mégis pasival kezd, az csak rá tartozik, az ő dolga, ne foglalkozz vele. Szerintem ez hülyeség. Igenis van felelősséged neked is melegként. Egyértelmű számomra például, hogy nem kezdenék ki nős férfival. De mi lenne, ha ő nyomulna rám? Főleg ha még akarnám is? Ilyenkor nehéz nemet mondani. Egyszer voltam már ebben a helyzetben és nem mondtam nemet. Utána furdalt a lelkiismeret, de vajon egy jó dugás nem ér meg egy kis lelkiismeret furdalást?

Nektek mi a véleményetek erről?

Kifelé menet láttam a fickót felöltözve. Előttem ment ki az öltözőből. Nem mondom, hogy "trendi" volt, mert ez a szó számomra már mást nem is jelent, mint 20 éves kis pálcikaemberkéket okádék edhardy pólókban csikófrizurával az alterben nyomulva... Szóval a faszi nem volt trendi, de jól volt felöltözve. Sportos póló, menő farmerrel. Jól nézett ki és ez megint fiatalított rajta. Így kell ezt csinálni negyvenesek! Nem úgy, mint az a szerencsétlen a múltkor cseten, akit elhajtottam, mert így kezdte:

"Szió, ismi?"

Mondom: bocs nem. Erre erősködik, hát kifejtettem milyen szinteken van problémám ezzel az egy mondattal, és hogy nem érdekelnek trendi tinik. Erre kétségbeesetten bevallja, hogy negyven és csak menő próbált lenni. Öreg, ezt túltoltad.

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr541871394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.03.27. 06:33:19

" Utána furdalt a lelkiismeret, de vajon egy jó dugás nem ér meg egy kis lelkiismeret furdalást?"
Pan, szerintem nem ér meg. Nem mintha sok ilyen alkalom lett volna (egy, de Ő a hetero Barátom). Vannak saját magadnak (is) felállított mércék. S mennyivel jobb reggel a tükörbe nézni, nem igaz? Igen, a felelősség a Tiéd is.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.03.28. 23:35:40

Eszerint egy véleményen vagyunk.
süti beállítások módosítása