Bruno Bond

Szerző: Woofer on 2010.03.28. 20:42

Tegnap találtam a Tom Selleck torát és poén ezért gondoltam kiposztolom.

A suliban volt egy osztálytársam aki megszállottan rajongott a Magnum sorozatért. Minden részét videóra vette. Ekkor én már túl voltam néhány "celebrity crush"-on. Tudom, van aki útálja, hogy angol kifejezéseket használok, de nem tudok rá helyes magyar megfelelőt. Amikor belezúgsz egy hírességbe, de nem olyan szinten mint mondjuk a tinilányok szoktak. Csak lájtosan... :)

Na szóval én egy elég kemény celebrity crusht szimatoltam ennél a srácnál. Egyszerűen nem tudtam elképzelni, hogy aki ennyire rajong Magnumért, az nem lát semmi szexit Tom Selleckben. Engem akkor valahogy nem érintett a dolog. Nem találtam szexinek Selleck-et és ez fura módon megelégedéssel töltött el. Úgy gondoltam, ha nem jönnek be sem a Baywatch fiúk, sem Magnum, akkor lehet nem is vagyok homoszexuális és ez az egész csak egy fázis volt, ami elmúlik. ... Persze aztán jött az magas bajuszos pasas a Baywatch-ba, akinek már nem emlékszem a nevére, de szőrösebb és izmosabb volt a mellkasa minden korábbi szereplőnél és a kényelmetlen merevedések rögtön visszatértek a délutáni tévézésekkor... De volt egy áldott kis rövid periódus, amikor biztonságban éreztem magam. Az osztálytársamra meg furán kezdtem nézni a rajngása miatt. Milyen gyarló az ember nem? Végül ez a srác nősült elsőként az osztályomban lévő fiúk közül. Később pedig elszörnyedve vettem észre, hogy egyre inkább attraktívnak tartom Selleck-et is.

Most a legújabb celebrity crush-om tárgya Bruno Bond. Nem tudok betelni a pasassal, halomba töltöm le a filmjeit. Eszméletlen jóképű, imádom azokat a szemeket, az őszülő halántékát meg persze azt a tökéletes testét... Most hogy jobban belegondolok lehet hogy használhatnám a "belezúgtam" kifejezést :D

Apám... az a tekintet...

Akinek esetleg felkeltette az érdeklődését, explicitebb képeket is talál a blogján. Ja, és ha ilyen faszim lenne, nem puszilgatnék senki mást mr. Cruz, tessék megbecsülni őt :)

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr901875774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása