Evolúció

Szerző: Woofer on 2010.04.11. 20:25

Miket művelek mostanában... ?

Azt hiszem az ember életében vannak fokozatok, amiknek eddig nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget. Azt gondoltam, hogy önmagam elfogadása egy bináris kód szerint működik, azaz igen, vagy nem. Ez nem ilyen egyszerű. Ha így lenne, akkor például már rég outoltam volna mondjuk otthon.

Hasonló sémán működik a partnerkeresés is. Eddig a heteró életemből megszokott viselkedésformák szerint ismerkedtem. Interneten mindig valós adatokat adtam meg, nyíltan elmondtam mit keresek, mit akarok. Ez annyiban változott, hogy interneten most már nagyon konkrétan és célratörően fogalmazok. Az eredmény kézzel fogható. A való életben is próbáltam korrekt lenni, soha nem a szex miatt mentem le egy meleg bárba, hanem ismerkedni, szocializálódni. Viszont változok. Lehet hogy csak mert itt a tavasz és nem bírok magammal, de félek az az ártatlan blogoló srác, aki ezt elkezdte írni, már nem létezik. A helyét egy céltudatos, számító vadász vette át. Hogy ez jó, vagy rossz dolog? Nem tudom még megítélni, illetve nem akarom. Tény, hogy a héten még csak 1 nap volt hangyám Magni és egyre inkább látom, hogy kis határozottsággal és önbizalommal ebben a világban könnyebb dolgod van, mint egy testépítőnek a szaunában.

Mi lesz a kis Adam herceből a végére...?

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr11912883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.04.12. 07:48:37

@magnifique42: Igen és egy volt, akivel szívesen hangyabolyt is alapítanék, de persze megint óvszert kellett húznom az érzelmeimre...

defalla 2010.04.12. 22:43:19

@Woofer: megmosolyogatott a fogalmazásod :)
süti beállítások módosítása