Szerző: Woofer on 2010.04.20. 19:03

Nem is tudom mit akarok. Biztos hogy halálra rémítene egy kapcsolat lehetősége. Mennyivel egyszerűbb így? Nem is tudom... Van már néhány meleg barátom, de csak egy pár van közöttük. Nemrég valaki azt mondta nekem, hogy melegek közt lehetetlen a párkapcsolat. Akárhogy is erőlködnek, nem fog menni. Nem tudtam megcáfolni, pedig szerettem volna.

Foglaltpasi már régóta együtt van a barátjával. Szinte együtt élték le az életüket. Minden apró részletre ráharapok, amit megtudok róluk. Annyira érdekel és annyira tetszik. Eszméletlen aranyosak lehetnek együtt.

Tegnap az edzőtermben megint szerelmes lettem. Kéne egy ilyen kis nyári popslágert írni. Az lenne a címe hogy Edzőterem szerelem. A fickó kb 35 lehetett, átmenet a rosszarcú haramia és a veszettül jóképű között. Körszakáll, szőrös test. Próbáltam szemezni vele, de már szinte komikus volt a dolog. Sosem nézett felém, de valahogy mindig a közelben volt. Frusztrálni kezdett, kimentem kicsit enni valamit a bárba. Közben ez a dal szólt az mp3 lejátszómon.

 Teljesen lenyugtatott. Ültem ott és vigyorogtam azon milyen szánalmas tudok lenni, ha egy jó kan van a közelemben. Hirtelen kívülről láttam magam és nagyon apróságnak tűnt az a hülyeség ami eddig bosszantott. Visszamentem és beálltam futni. Nem foglalkoztam vele tovább, futottam majd egy órát aztán a végén észrevettem hogy még mindig itt van. Azt hittem rég elment, mert már itt volt, mikor jöttem és elég sokáig edzettem a futás előtt is. De nem.

Letöröltem a futógépet és átmentem szaunázni. Eltelt vagy 20 perc mire visszamentem az öltözőbe. Beléptem a zuhanyzóba és azzal a lendülettel kaptam is le a fürdőgatyám. Felnézek és ott áll velem szemben. Törölközik. Meztelen. Fantasztikus teste van. Elkapja a tekintetét, nem veszi észre hogy elmosolyodok a szituáción. Mire végeztem már csak a haverjait várta. Előttem mentek el.

Az épület előtt aztán még egyszer láttam. Egy cigit még elszívtak a haverjaival. Egy pillanatra elkaptam a tekintetét.

 

2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr101937819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.04.22. 22:07:31

szóval csak egy párt ismersz...... szép!

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.04.23. 00:26:20

Igen, meg még egynek a felét most már. Ez nem túl szép, tudom...
süti beállítások módosítása