Szerző: Woofer on 2010.05.05. 21:52

Nem akartam bejegyzést írni, de elkezdtem blogokat olvasgatni és kedvet kaptam.

Mostanában sokat gondolkodom azon, hogy vajon mennyire helytelen az, amit teszek. Elengedtem magam, sok gátat ledöntöttem, kirpóbáltam új dolgokat. Vajon ez egy fázis, amint minden egészséges szexualitású meleg férfi keresztül megy, vagy ez egy exponenciálisan fokozódó kóros állapot? Mi van ha egyre vadabb szituációkat kezdek el keresni, mert a hagyományos szex már nem elégít ki? Mi van, ha minden alalommal új partnerre vágyom majd, mert ugyan az a személy már nem elégít ki?

Kérdések, amik megijesztenek. Ilyenkor arra gondolok, amikor Playboy vigyorogva arról mesélt, hogy az első kapcsolatát a ligetben ismerte meg és 4 évig tartott... Más meg elmosolyodott, mikor az egyik buzibárban nekidőltem egy bárpultnak, majd odahajolt hozzám és a fülembe súgta: "itt ismertem meg az exemet a pultnak pont ehhez a részéhez támaszkodott". Mások emlékeiből próbálok reményt teremteni arra, hogy ez esetleg velem is megtörtnéhtet majd egyszer.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr921977681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása