Meleg kapcsolatok

Szerző: Woofer on 2010.06.24. 23:03

Nincs nagy tapasztalatom kapcsolatok terén, sem heteró sem homo oldalról, viszont rengeteg bizarrabbnál bizarrabb felállással találkoztam már rövid pályafutásom során. Egyszer egy férfi a legnagyobb természetessggel mesélt arról, hogy együtt jár nyaralni az exbarátjával és annak aktuális barátnőjével. Más valakitől azt hallottam, hogy ha a lányai elvégzik az egyetemet, elhagyja az asszonyt, mert már évek óta nem kívánja és nem is szexelt vele. Inkább hagyja hogy impotensnek higgye őt, miközben persze pasizik. Itt van A Férfi, Akiről Álmodni Sem Mertem (kéne már neki egy rövidebb kódnév, de annyira tetszik ez...) Ha egy nős asszony küldözgetne olyan leveleket másnak, mint ő nekem, akkor az a világ kurvája lenne. Úgy tűnik egy férjezett pasastól mindez természetes. Rögbis 20 éve van a barátjával, ebből 10 éve nem élnek együtt, de nyaralni együtt járnak és változatlanul egy párnak tekintik magukat. A barátja tudott a "románcunkról", találkoztam, beszélgettem is vele. Rendes pasas. Az együtt alvás volt egyedül tabu, minden más mehetett. Fura. Nem tudom, lehet azért mert nem akarta, hogy a barátja egyedül aludjon a hotelben.

Meg sem lepődtem már, amikor a pasas Miamiból ma azt suttogta, hogy "A barátom ezért most megölne..." miközben épp... nos a lényeg az, hogy megölte a hangulatot.

Címkék: meleg kapcsolat
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr382107943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.06.24. 23:56:39

és a leg"normálisabb" meleg kapcsolatot már meg sem említed.... na szép! mondjuk az messze nem olyan izgi, mint amikor "közben" a füledbe suttogják, amit suttogtak.. :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.06.25. 07:08:26

@magnifique42: A leg"normálisabb" az egyetlen ilyen, amit ismerek. :)

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.06.25. 09:25:25

nem tudom mit vársz egy olyan világban ami a titkolózásra épül
süti beállítások módosítása