Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mozizzz

Szerző: Woofer on 2010.07.08. 17:38

Reggel a munkahelyemen:

- Milyen kisímult vagy ma.

- Igen, így hat az emberre egy hármas.

Mindenki röhög, senki nem veszi komolyan a poénjaimat. A legnagyobb poén, hogy 80%-ban igazat mondok ilyenkor. Ha megkérdezték volna, hogy egy szőke és egy barna? Simán rávágtam volna, hogy áh, dehogy csak két kigyúrt kopasz. És ezen is röhögtek volna. Napi szinten eresztünk meg ilyen poénkoat. Egyszer nagyot fognak majd nézni, amikor összeáll nekik a kép, bár a munkahelyemen nem tervezek coming out-ot. Félek ugyanakkor hogy ez annyira nem az én kezemben van.

Ebédkor felvettem egy Pesti Estet a Burger Kingben. Az I love you Philip Morris című film plakátja volt a borítón. Na gondoltam szuper, egy vígjáték melegekről, ráadásul Jim Carrey-vel... felmentem egy honlapra hogy megnézzem melyik mozik játszák... és kettőt találtam. Kettőt. Egyik sem multiplex. Komolyan röhelyes ez a hazai mentalitás mindennel kapcsolatban, aminek kicsit is köze van a melegekhez. Szánalmas.

 

7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr572138947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.07.08. 23:01:11

talán tölsd le! vagy adjam oda majd pendrájvon?

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.07.09. 06:15:12

@magnifique42: Nem töltöm le, össznépi mozizás lesz jövő héten. Csatlakozol?

Monogon · http://circle.freeblog.hu/ 2010.07.10. 01:22:42

először arra gondoltam, hogy az érdeklődés a melegek azonos aránya miatt valszeg ugyanakkora lehet, esetleg a mozifejesek üzleti érzéke más, mint itt nálunk, de utána eszembe jutott, a film 2009-es, előfordulhat, hogy ezért nem játsszák már annyi helyen? (mint ahogy az a kék vacak is gyorsan kifutott a termék-életciklus nagy nézettségű szakaszaiból, mint mozifilm... átment korongra)

zsüber 2010.07.10. 11:58:45

@magnifique42: Egy magyar sub-ot küldhetnél ha van. Az angolom még nem tart ott, hogy felhőtlenül élvezni tudjak eredeti nyelven egy vígjátékot.

Kiss&hug: zsüber

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.07.12. 21:14:15

Itt nem hiszem hogy homofóbiáról lenne szó, két okból is, a forgalmazó a pride-re időzítette a megjelenést (ezért pihent fél évet a dobozban), másrészt egy éve a igencsak provokatív BRÜNO ment a mozikban... ha azt leadták, akkor ez igazán semmiség lett volna egy multiplexnek.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.07.20. 22:53:42

@GayBears: Nézd én megnéztem, rajtunk kívül szerintem ha két meleg pár lehetett a teremben, a többi egyszerű hétköznapi fiatal volt. Teltház volt majdnem. Szerintem a multiplexek nem vállaltak volna olyan hűde nagy kockázatot vele, az embereket érdekli a film.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2010.07.21. 18:07:36

A forgalmazó céget elnézve lehet anyagilag nem is tudnának felmutatni több kópiát... de így születnek a kultfilmek, kevés, kis moziban... sok emberrel :)
süti beállítások módosítása