Szkafander

Szerző: Woofer on 2010.07.26. 21:15

A hétvégén összeálltunk Magnifique-al és Confessorrral és elmentünk megnézni a híres Szkafander partit. 4 outsideAIR barátunk keményen dolgozott azon, hogy ez a buli összejöjjön és nagyon reméltem hogy jól fog elsülni. Csalódás nem ért. Alig érkeztünk meg, pacsiztunk le, épp visszaértem a bárpulttól, amikor látom hogy Magni máris új arcoknak mutatkozik be. 2 srác csókolózott épp mellettünk ő pedig nem tudta megállni, hogy elmesélje nekik hogy mennyire aranyosak éppen. Így kezdődött, a nevek és arcok pedig özönlöttek egész este. Soha nem voltam még olyan meleg buliban, ahol ilyen közvetlenek és barátságosak lettek volna az emberek. Az összehasonlítási alapomat a Liberty, a Brutkó és az Alter képezik, de ez valahogy más volt. Mint egy magát nagyra kinőtt házibuli, amit alapból nem is egy házban rendeztek.

Egy dolgot bánok csak, hogy nem bántam óvatosabban az alkohollal. Emiatt kicsit hamarabb le kellett lépnem, mint szerettem volna, de a hibából tanulok, szeptemberben jobban figyelek majd.

Címkék: buli meleg szkafander
3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr1002178380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.07.26. 22:31:48

szuper beszámoló :D
valósághű és lényegretörő.

defalla 2010.07.27. 07:35:18

Mint az előttem szóló megjegyezte, lényegretörő:) De átjön belőle a jókedv, s a lényeg nekem ezen van. Hogy tudsz felszabadult lenni.

zsorzs legars 2011.05.25. 10:38:58

Hello! Most, közel egy évvel később reagálok erre:

"Mint egy magát nagyra kinőtt házibuli, amit alapból nem is egy házban rendeztek."
Pontosan ez volt a szándékunk :) Jó volt olvasni az elismerő sorokat, köszönjük.
Folytatása a Pántlikás bulinak nagyon hamarosan következik. Figyeld a facebookot és szkafander.blog.hu-t.

LeGars / !szkafander crew
süti beállítások módosítása