Secrets

Szerző: Woofer on 2010.09.19. 19:57

"Olyan keveset beszélgetünk, ha itthon vagy és olyan titokzatos vagy mostanában" -Pedig annyira ügyelek rá, hogy természetesnek tűnjek.

Kértem, hogy akkor kérdezzen, mit szeretne tudni? Direkt húztam az időt, a kutyával játszottam. Beszélgetni akartam, elmondani mi történik az életemben. A munkámról kérdezett és egyéb kevésbé fontos dolgokról. Éreztem, hogy tereli a szót. Úgy szerettem volna elmondani, rátérni, de nem ment.

"Tudod, van valami, amiről nem merek beszélni veled." -gondoltam hogy ezt mondom neki a telefonba, mikor később felhívott. Mindig felhív ha elmegyek otthonról, csak hogy meggyőződjön arról, hogy biztonságban megérkeztem. Ha ezt mondanám, az azt jelentené hogy a legközelebbi találkozásunkkor biztos, hogy leülnénk beszélgetni. Nem tettem.

Címkék: titkok
4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr732308404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.09.19. 23:01:29

te már az ominózus szakadék szélén állsz, és nagyon fúj a szél. a kérdés annyi, hogy te ugrasz le, vagy a szél lök a szakadékba.
ha te ugrasz, akkor irányítod, hogyan teszed. ha a szél lök be, akkor nem tudod, hogyan esel majd le....

(de metaforikus vagyok, hah!)

everyday_normalguy 2010.09.20. 12:38:54

@magnifique42: Szép metafora, bár egyik esetre sem igaz, hogy te irányítasz, ha önként ugrassz le. Legfeljebb jobban fel tudsz készülni. Veled egyébként mi van? Lelkes olvasód voltam, sajnálom, hogy nem tudom, hogyan folytatódott a történet...

@woof: szerintem elég felelősen gondolkodó, szerető gyerek vagy, megérdemled, hogy végül jó kimenetele legyen ennek a történetnek. Szerintem az is lesz, addig meg kitartást. Egyébként magnifique-nak abban igaza van, hogy már nem nagyon érdemes halogatni, csak a saját feszültségedet növeled...

magnifique42 2010.09.20. 23:04:43

@everyday_normalguy: igen, a metafora bőven hibás, mert max egy másfél méteres szakadék esetén reális :)
köszönöm, megvagyunk, már lassan 2 és fél éve. még mindig nagy a szerelem :) de ez nem az én blogom, hanem ez a WOOF blog, úgyhogy

RUN, FOREST, RUN!!!! :)
süti beállítások módosítása