This & that

Szerző: Woofer on 2010.10.18. 19:27

Kaptam egy kulcsot. Szépen be volt csomagolva és még a kedvenc boltomba is elment csak hogy kulcstartót találjon hozzá. Örültem neki. Hétvégén nála voltam, előtte anyával találkoztam az egyik bevásárlóközpontban, aki megint kifaggatott arról hogy miért nem megyek haza a hétvégén, a barátaimnak van-e barátnője, miért nincs és hogy talán jobban kéne próbálkozniuk... meg nekem is. Komolyan nem értem mit várt. Coming out-ot a Tesco közepén?

Hétvégén főztünk, készülődtem a konyhában, körfolyosós lakás, minden szomszéd bebámult az ablakon ahogy elment előtte. Attrocitás nem éri a lakásban, de biztos, hogy mindenki tudja hogy meleg férfi lakik itt és biztos emiatt bámultak meg engem, mint új jövevényt. Kényelmetlenül érzem magam, ha a folyosón összefutok valamelyik szomszéddal, de remélem hogy ez elmúlik majd. Elvégre kedvesek.

<

Vasárnap színház. Régóta meg akartam nézni már ezt a darabot, ő már vagy 5x látta. Szuper jegyeket szereztem, végre valaki aki előtt nem kell szégyellnem hogy Disney nerd vagyok (mert ő is az és ő mindemellett még musical nerd is, ami súlyosbító tényező.) Az előadás szünetében szembe jött egy egyetemi gyakvezérem a feleségével. Útáltam mert seggfej volt a hallgatókkal. Úgy csinált mintha nem vett volna észre és nem is aggódnék emiatt, viszont a nézőtéren láthatta hogy egy férfival vagyok együtt, ez pedig akár pletykát is indíthat. Nem érdekel, próbálok nem gondolni rá.

Színház után beugrottunk még Punpáékkal egy karaoke bárba. Na itt siklott totál félre a romantikus idilli este. Nagyon berúgtam/tunk. Ő énekelt egy duettet egy idegen sráccal, ami több szempontból is beindított. Egyrészt eszméletlen szexi volt közben, másrészt pedig "I was fucking jealous". Szóval magamba döntöttem pár italt és csak azért is elnyomtuk az Anything for love-ot, aztán meg Punpával a Ha az életbent. Hát... nem arattunk átütő sikert, de eszméletlen jól éreztem magam. Szerintem lemegyünk még, mert hatalmas volt a hangulat.

4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr652381796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.10.18. 23:59:27

éééééééééééén is akarok karaokebáááááááááááááááááááááááárt :D

egyébként a tesco nem jó helyszín, mert ugye szabad ég alatt kell :) egyszerűbb, ha te állsz elő a farbával, mint hogy megvárod, míg kiprovokálja belőled...

tje 2010.10.19. 01:09:36

annyira helyes vagy...!
ez a juj, mi lesz, ha pletykálnak, meg jaj, benéztek az ablakon szépen el fog múlni, mindannyiunknál elmúlt, majd meglátod, milyen gyorsan, és olyan jó a pasinkkal színházba menni, igen, akinek meg nem tetszik, kapja be (ha engedjük; de nem engedjük),
sok boldogságot!
különben meg jó a tesco is, de lehet, hogy az auchan jobb, ezt nem tudom pontosan ;)

defalla 2010.10.19. 07:16:35

deFalla bagoly is olvasta a bejegyzést idejében, csak nem kicsit volt fáradt s "bealudt" . Kíváncsivá tettél a karaoke-s leírással, még sosem voltam ilyen helyen... Biztosan jó móka!
Magnifique-k meglátása jó. Tényleg jobban sül el, ha higgadtan, de Te jössz elő, mert ha kiprovokálódik, akkor nem annyira tudja az ember elmondani amit szeretne. Vagy elmondja, de nem úgy. Erőt kívánok! Azt pedig hogy ki jegyzi meg színház, vagy egyéb találkozáskor... Legyints egyet, majd elmúlik.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.10.19. 20:06:09

@magnifique42: Legközelebb szólunk, csak ez most nagyon spontán szerveződött.
süti beállítások módosítása