Futás után átvágtam a parkon. Izzadt voltam és jólesően fáradt. A nap is kisütött kicsit, az ipodomon üvöltő Serj Tankian dalt, ami a futáshoz még jól passzolt átszkippeltem. Ezt dobta következőnek:

Glitter in the air

A sárga levelek meg csak hulltak, engem meg valami mérhetetlen elégedettség töltött el, amit sosem éreztem még korábban. Napról napra jobban szeretem őt, pedig minden nap úgy gondolom, hogy ez már nem fokozható.

I have never...

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr222398127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása