Asterix

Szerző: Woofer on 2010.11.05. 16:42

 

Ezen akkorát röhögtem, mikor megláttam. Mostanában sok Asterixet olvasok és ezek a jelenetek meg szinte minden hazalátogatásomkor nálunk, otthon is lejátszódnak. Eddig sosem gondoltam bele, de most már nem tudom kiverni a fejemből... Asterix chubby chaser lenne? Túl forró a barátságuk?

Aztán megnyugodtam. Asterix és Obelix nem lehetnek melegek. Ha azok lennének, akkor tele lenne az internet minden féle pufi rajongólányok által írt fan fictionökkel róluk. ... Most pedig félek beírni ezt egy keresőbe, hogy megbizonyosodjak arról, hogy valóban igazam van és nincs találat, ezért fogadjuk csak el, hogy igazam van, okszi?

:D

1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr332426094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monogon · http://circle.freeblog.hu/ 2010.11.07. 20:22:54

Szerintem csak Asterix meleg, Obelix nem.
süti beállítások módosítása