Na neee...

Szerző: Woofer on 2010.11.05. 10:34

Most komolyan. Ha ez nem photoshop, akkor ilyen könyv létezik. És miért ne létezne? Rengetegszer találkoztam már azzal a szituációval, amikor feldúlt anyuka reklamál azért, mert csak rózsaszínű cumi kapható, pedig neki kisfia van. Mintha már csak a rózsaszín érintésétől a gyerek rögtön elferdülne. Gondolom ez jórészt a védőnők hibája lehet. El tudom képzelni könnyen, hogy efféle hülyeségekkel tömik tele az anyukák fejét. Innen már csak egy lépés az, hogy ehhez hasonló könyveket vásároljanak és fagvágó leckékre irassák be a gyerek az első gyanus jelre.

Kínácsi vagyok azért rá, vajon milyen hatása lett volna rám, ha a szüleim alkalmazzák? Bár nálam külsőre nem hiszem, hogy bármi rendellensség mutatkozott volna, pedig elég korai emlékeim vannak határozott szexuális irányultságomról.

Kéne egy felvilágosító kampány arról, hogy nem attól lesz buzi a gyerek, ha babázik, vagy főzőcskézik, illetve ha meleg, akkor sem fogja nagyobb eséllyel ezeket a játékokat játszani.

4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr642425359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D.etto 2010.11.05. 21:15:36

Nekem volt egy gyermekkori barátom, akinek a babakonyháján főzőcskéztünk mindenfélét. :) Neki azóta felesége van, nekem meg élettársam.

everyday_normalguy 2010.11.07. 10:24:12

Cöcö... Hát én bizony elég sokat vágtam fát :) Volt olyan, hogy apámmal fát vágtunk, én meg félrevonultam egy farakásra, hogy telefonon megbeszéljek egy randit egy sráccal. Hmmm... mégsem a favágás a válasz.

Ez is nagyon vicces és idevág (5:40-7:15):

www.youtube.com/watch?v=gcsoxxsRAk8&feature=related

Monogon · http://circle.freeblog.hu/ 2010.11.07. 20:43:46

engem is heteroszexualitásúnak neveltek, bár volt benne részem, de az számomra üres és érzelmetlen szex volt, így mégsem lettem tőle olyan, ami bennem nem volt természetes, csak belém nevelt elnyomó önhazugság, egyen-agymosás... szexuális és szerelmi életem elpazarolt évei voltak, mások tagadása/érdemi információk rejtése miatt.

Hogy világosíthatna fel egy meleg fiút a szexualitás dimenzióiról egy olyan, aki későbbi szörnyeteget lát csak benne, mert fél az önmagától eltérőtől? - hamisan.
süti beállítások módosítása