Dilemma

Szerző: Woofer on 2010.11.23. 22:14

Azt tervezzük, hogy még karácsony előtt elutazunk Párizsba pár napra. Én még sosem voltam, neki meg nagy kedvence a város. Azonban fogalmam sincs mit mondjak otthon. Idén már voltam egyszer külföldön vele, akkor azt hazudtam anyáéknak, hogy barátokkal mentem. Meg is jegyezte később az élménybeszámoló közben anya, hogy milyen fura, hogy nincs egy képem sem a barátaimról. Akkor azt hazudtam, hogy az ő kamerájukon vannak a csoportképek és csak később kapom majd meg őket. Szóval alapból furcsállanák, hogy kétszer is "nyaralni" megyek egy évben, illetve a "barátaimmal megyek" szöveget is necces lenne újra elsütni.

Kérdés: Szerintetek mit tegyek?

- Viselkedjek felnőttként és mondjam azt, hogy elmegyek Párizsba egy barátommal, akármilyen sok kérdést is vetne ez fel?

- Ne mondjak semmit, tegyek úgy, mintha itthon lennék, ha abban a pár napban esetleg felhívnak?

- Adjak be valami enyhébb hazugságot? Pl hétvégi ház a hegyekben haverokkal, csak azért, hogy legalább azzal képben legyenek otthon, hogy elutaztam?

Vajon nem lesz rosszabb ezt a hazugságot görgetni? Úgy értem, ha nem mondom el, akkor nem vehetek senkinek szuvenírt, nem mutathatom meg a fotókat és nem mesélhetem el az élményeimet sem. Valóban gyerekes dolog lenne ezt tenni?

 

9 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr942469101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.11.23. 23:27:45

Én az első verzióra szavaznék.

magnifique42 2010.11.24. 00:13:12

nagyon fúj a szél a szakadék szélén állva, nem gondolod?!

amúgy vannak nemzetközi konferenciák is a világon, csoda, h azt még nem is sütötted el....
ja, és ha van hely a bőröndötökben, én is szívesen elmennék!

betti. · http://kreamazsi.blogspot.com/ 2010.11.24. 10:51:31

ejtsd el párszor, hogy milyen szép lehet pl Párizs is a karácsonyi fényekben fürödve, majd az utazás előtti napon, mintha csak azt mondanád, hogy leugrasz a boltba tejért, említsd meg, hogy: ja, egyébként holnap kiugrUNK Párizsba..., aztán gyors témaváltás is nincs kérdés. így hozhatsz ajándékot (nekem is az ötletért ;) )
ha a témaváltás nem jön be és mégis rákérdeznek, hogy: na de édes kisfiam kivel mész te oda, csak annyit mondsz: a kedvesemmel, de most rohanok is, még pakolnom kell, majd mesélek, mikor megjöttünk, kezit csókolom.

everyday_normalguy 2010.11.24. 11:01:28

Ezeket a kérdéseket nem magadnak kéne feltenned?

Egyébként tökmindegy, mit mondasz, úgy is érik a CO.

Jó utat, és egyébként is minden jót :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.11.25. 14:18:54

@everyday_normalguy: Tényleg tanácstalan vagyok. Ha elmondom az utat, azzal szinte szükség szerűen együtt járna a coming out is. Ezzel talán jobb lenne ha várnék ünnepek utánig, ugyanakkor viszont nincs jó időszak, akármikor mondom el, nem lesz könnyebb. Viszont ha így mondom el, akkor a barátomról is beszélnem kell... először pedig úgy terveztem, hogy jobb, ha csak magát a tényt emésztik meg.

tje 2010.11.25. 14:50:02

nem kérdés, hogy az első, de ezt te is tudod, bakker, a szüleidről van szó, és ha lezuhan a repülő? (lekopogtam)
jó párizst!

tje 2010.11.25. 14:55:46

ja, egyébként meg a szülők sem hülyék, tíz coming out-ból kilencszer (na, jó, lehet, hogy csak nyolcszor) tudják régen, hogy mi a pálya..., vagy én csak ilyen szülőkről tudok

betti. · http://kreamazsi.blogspot.com/ 2010.11.25. 20:05:42

szőr szálat hasogatok és előre bocsesz érte, de ha már karácsony: arra még nem gondoltál, hogy egy ilyen alkalom és coming out után az ünnepekre akár már vele mehetnél a családodhoz?
tudod, ha az én gyerekem állna elém azzal, hogy leszbikus, hát na bumm! kóc mindegy, hogy kivel (milyen nemű emberrel), ha egyszer boldog és szerintem minden anya, vagy szülő így kell működjön.
süti beállítások módosítása