Szerző: Woofer on 2010.12.03. 11:06

Bűntudatom van. Sokkal inkább, mint amikor még hazudoztam neki. Tudom, hogy hagynom kell neki időt, hogy feldolgozza, de nagyon bánt, hogy szenvedést okozok neki. Néha arra gondolok talán jobb lett volna, ha el sem mondom. A barátomról egyébként sem merek beszélni neki, szóval titkaim továbbra is vannak. Párizst sem mondtam még el és most már akárhogy is közlöm, mindenképp hideg zuhany lesz. Gondoltam rá, hogy azt hazudom többen megyünk, de igazából mi értelme lenne? Ha már elmondom akkor a teljes igazságot kéne elmondanom.

Aggódom a karácsony miatt is. Szeretnék kicsit otthon lenni anyával, hogy érezze, hogy milyen fontos nekem, ugyanakkor aggódom, hogy a barátom mit szólna hozzá. Ez azt jelentené, hogy ő egyedül lenne az ünnepek alatt. Viszont még sosem fordult elő, hogy nem töltöttem otthon a teljes karácsonyt, szóval, ha elmegyek valamiért pár napra hazulról annak jó indoka kell legyen. Ez nem könnyű.

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr492490213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.12.03. 17:24:46

Nem könnyű. Sem Neked, sem Anyukádnak. De sokkal könnyebb, mint kitalálni valamit, csűrni-csavarni, stb. Pityergésre mindig számíthatsz, de hosszútávon szerintem mindenkinek jobb ha már elmondod, akkor ne maradjon leplezni való.

magnifique42 2010.12.03. 17:42:55

szerintem könnyebb mindig megmondani az igazat.. eddig nekem bevált! :)

everyday_normalguy 2010.12.03. 19:54:50

Azt tetted, ami helyes. Anyukád azért szomorú, mert nem erre számított. Nem bántottad meg és nem te tehetsz róla. Ez el fog múlni. Szerintem az igazi üzenet a képek felirataiban van, nem? Azzal teljesen egyetértek.

Más: a barátod biztos örül, hogy támogathat téged egy számodra nehéz időszakban, és megérti, ha karácsonykor egy kicsit a családoddal szeretnél lenni. Barátként ez benne van a munkaköri leírásában.
süti beállítások módosítása