Karácsonyfa

Szerző: Woofer on 2010.12.22. 19:17

Életemben először vásároltam fenyőt. Egész csinos darabot sikerült választani. Kicsit paráztam, mert össze volt kötözve és az árus nem engedte, hogy kibontsam és megnézzem hogy mutat. A díszeket is én vásároltam rá, ami kifejezetten nehéz feladatnak bizonyult. Otthon megvannak a tradícionális kis díszeink, némelyik már egész kicsi korom óta. Persze mára már csak azok maradtak, amik nem törékenyek. Sosem fogom elfelejteni a malacfej gömböt és a hóembert... Szóval otthon ritkán veszünk új díszeket, nincs rá szükség. Most azonban mindent az alapoktól kellett kezdenem. Több boltot is végigjártam, de mindenhol csak giccsparádé fogadott. Kézbe fogsz egy díszt és csillámporos marad a tenyered. Ráadásul ezek az okádék ronda díszek még eszméletlen drágák is. A Mammutban van egy nagy karácsonyi dekor bolt, ami pár hete még halloween dekor bolt volt. Komolyan mondom, ott egy olyan díszt sem láttam, amire rá lehetett volna mondani, hogy többé-kevésbé elfogadható. Mind az ocsmány ronda kategóriába tartozott.

Végül azért sikerült teljesítenem a küldetést. Itt ülök most a barátom lakásában, előttem a kis fa, alatta az ajándékokkal... 5 hónapja együtt vagyunk és nagyon szeretem. Ennél nagyobb ajándékot nem is kaphatnék.

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr822533029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása