Szerző: Woofer on 2011.03.30. 11:29

Anya tegnap felhívott, hogy túl sok pénz fogyott a kártyámról és hogy minden rendben van-e, nem veszítettem-e el, vagy ilyesmi. Szerintem nem költöttem olyan sokat, de neki szemet szúrt. Társkártyánk van és a pénzügyeim javát ő intézi. Azon kevés szerencsés emberek közé tartozom, akiknek egy rossz szavuk nem lehet a fizetésükre, viszont valamiért mégis folyik ki a kezeimből a pénz. Még az sem igaz, hogy a páros élet miatt költök többet. Az éttermeket és a mozikat felváltva fizetjük, viszont nem járok annyit bulizni, mint korábban, tehát az a kiadás kiesik. Talán tényleg jó lenne egy takarék számlát nyitnom. Eddig feleslegesnek tartottam, mert olyan kis "csepp a tengerben" megspórolások érhetőek csak el vele, de most elgondolkoztam és azt hiszem mégis belevágok.

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr832784608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása