Szocializálódás

Szerző: Woofer on 2011.04.29. 09:32

Buzilaciéknál olvastam egy kommentben: "Népligetben szocializálódott"

Vajon én min szocializálódtam? Megvoltak a magam kis kalandjai... de azért remélem a fenti jelző rám nem igaz... Aztán belegondoltam jobban.

Múlt héten az edző teremben Handsome Devil megint hozta a szokásos formáját és képes volt felvenni egy kinőtt, szakadt, lógós rövidgatyát egy elnyűtt trikóval. Aztán ahogy néztem őt lopva, valamelyik tükrön keresztül azon kaptam magam, hogy áll a farkam. Rájöttem, hogy eszméletlenül felizgat ebben a szerelésben, de nem értettem miért. Most azt hiszem már tudom. Azért, mert én a 80-as évek Colt filmjein szocializálódhattam.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr832863978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása