Haters gonna hate

Szerző: Woofer on 2011.06.20. 10:19

Elolvastam pár a melegfelvonulást taglaló cikkhez íródott kommentet. Bár ne tettem volna. Igazából nem is bírtam sokáig. Határon túli magyarok vannak felháborodva azon, hogy valaki párhuzamba állította a szabad nemi identitásért és a szabad nemzeti identitásért folytatott harcot. Más kiszámlázná a rendőri készenlét díját a "melegeknek". Nyilván miattuk volt szükség a rendőrségre, nem azok miatt a rózsaszín háromszögezős kis náci palánták miatt, akik a büntető törvénykönyv szerint akár 3 évre is elzárhatók lennének.

Ilyen szintű ostobasággal országos mértékben azért ritkán találkozni. Minden évben elborzaszt és úgy tűnik semmit nem változik a dolog. Illetve de. A résztvevők szerint végre hosszú idő óta először jó buli volt a felvonulás és viszonylag keveset észleltek az azt körül vevő rendbontásokból. Talán ezt már eredménynek könyvelhetjük el.

Jövőre felvonulok. Ilyen tábláim lesznek.

 

szólj hozzá · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr892999625

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Melegként, párban 2011.06.20. 11:33:07

Szűcs Balázs Légy az otthonom című  könyvének bemutatóján került szóba a téma, vajon mennyire és miben különböznek a meleg párkapcsolatok a heterókétól. Innen ihletet kapva jutottam el arra...

Trackback: Már korábban is tudtam, hogy leszbikus vagyok 2011.06.20. 11:32:50

28 éves vagyok, 8 éve van szexuális életem, de már korábban is tudtam, hogy leszbikus vagyok, mindig is nőkhöz vonzódtam. Két éve az akkori barátnőm enyhe nyomására belementem egy hármasba, ahol a harmadik egy fiú volt, nem volt rossz, de különösebben ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása