Spain

Szerző: Woofer on 2011.07.26. 14:22

Tartozom egy beszámolóval, ugye?

Szóval egyedül érkeztem Barcelonába, mert a barátom már egy héttel korábban elutazott Spanyolországba egyéb ügyei miatt. Sitgesben foglaltunk hotelt, ezért vonatra szálltam. Spanyolországban öröm vonatozni, pontos, gyors, halk és Sitges kb 20 perc Barcelonából. Sokat hallottam már erről a városról és nem mindig csak jókat. Azt mondták, ne aggódj, csak szállj le ott, ahol a többi buzi leszáll. Nos, a vonat felső emeletén egyedül ültem, de szerencsére minden állomást bemond és kiír, így kimentem a peronra Sitges előtt. És valóban... egy jóképű daddy type állt még ott rajtam kívül, aki olyan tüzetesen végigmért, hogy már kezdtem kellemetlenül érezni magam. Aztán villantott egy mosolyt, majd leszálltunk.

Ezt azért emelném ki, mert a továbbiakban gyakorlatilag minden férfi így viselkedett az utcán. Ha tartottad pár másodpercig a szemkontaktust, kaptál egy mosolyt. Eszméletlen milyen barátságos volt mindenki. Kicsit féltem, hogy az, hogy a város melegekkel van tele, azt fogja jelenteni, hogy mindenütt üveges tekintetű modell babák sétálnak majd, mint egy átlagos Liberty bulin. Nos, nem ilyen. Mindenki vidám volt és kedves, a legkülönfélébb buzi-fajták megtalálhatók a twinkektől a macikon át, a nudi strandon egy szál napszemüvegben fel-alá masírozó izomkolosszusokig, de mindenki barátságos és vidám. Magamban el is neveztem az egészet 'Holá chicos! -életérzésnek". Ezzel a felkiáltással jött ugyanis oda hozzánk a legtöbb kis nyunyó, akiknek az volt a dolguk, hogy esténként vendégeket invitáljanak be a bárokba és diszkókba.

Mivel a hotel szobánk még nem volt kész, Handsome Devil meg csak délután érkezett, volt időm kicsit egyedül körülnézni a városba, miután letettem a bőröndömet. Ja, egyébként meleg-hotel volt, ettől függetlenül persze női vendégei is voltak, valamint egy jópofa labrador és egy beszélő papagáj, mint állandó lakók.

Végigsétáltam a tengerparton. A strand homokos (:)), a víz gyönyörű, tiszta, medúza mentes és az idő fantasztikus. A legszebb tengerparti strand, amin eddig jártam és ami a legjobb, hogy bár sokan vannak, de nincs tömegnyomor.

Könnyű volt levágnom, melyik a meleg strand, kábé középtájon. Egy hosszú promenád megy végig a strand mentén. Én ennyi izzadtan futó pasast egy helyen még életemben nem láttam, mint ott, valamint ilyen sok gyereket a legkülönfélébb guruló alkalmatosságokon vérprofin közlekedni.

Az egész városkának van valami bája, kis meleg sziget, ahol senkit nem zavar, ha két férfi kézen fogva sétál, vagy egymás hátát kenegeti a strandon. Ennek ellenére azon gondolkodtam, hogy valakinek, aki nincs benne ennyire a meleg világban, lehet hogy fel sem tűnne a dolog. Én persze levágtam, ha két pasas együtt volt, de ritkán lehetett kéz a kézben andalgókat látni. A heteró pároknál volt inkább meg az az alteregóból jól ismert jelenség, ahol a pasas kétségbe esetten szorítja a csaj kezét és igyekszik minél jobban reklámozni, hogy ő nem meleg. Persze rengeteg volt a férfi, leszbiket alig lehetett látni, ugyanakkor sok csinos fiatal lány is volt, szóval örülhetünk hogy a heteró diszkócsődörök még nem fedezték fel maguknak a helyet, tele könnyű prédával.

Esténként kemény stírölések mentek a kávézók teraszain ülők és a sétálók között, de inkább vicces volt, mint zavaró. Rengeteg bárt végigjártunk, a maci bárban még ajándékot is kaptam a tulajtól, mondván nemrég ünnepelték a 10. évfordulójukat. A legtöbb bárhoz tartozott cruising rész is, de mind elég kicsi volt és rengeteg "tematikus" est tette még könnyebbé az ismerkedést. Egy gatya partira elmentünk, ami elég fura volt. Igazából szerintem első este rájön az ember, hogy kár ezt túl játszani, ha gyors szexre utazol, legegyszerűbb kimenni sötétedés után a tenger partra. A promenád magas fala miatt, nem látni rá a part felső részére és ott aztán minden típusból lehetett válogatni, gyakorlatilag sorban állnak a férfiak, csak azt várják, hogy odalépj.

Kipróbáltuk a félreesőbb strandokat is, amiken persze a fürdőruha opcionális. Az egyik kavicsos és kb. fél óra sétára van a város szélétől. Végig a sziklákon sétálsz végig, gyönyörű kilátással a partra. Van kis büfé és bérelhetsz nyugágyat és ernyőt is mindegyiknél. Dél felé két ilyen strand van, az egyiken lobog egy szivárványos zászló, a másik kicsit kevésbé látogatott, nyugisabb. A mögöttük elterülő erdő persze... khm... elég forgalmas.

Az észak felé eső homokos partú, egy szirt veszi körül és vegyes, de a férfiak egy bizonyos csoportja (kb. a jelen lévők 70%-a)  kicsit azért elkülönült a családoktól. Persze ki kellett pipálnom a listámról a meztelen fürdőzést, amit eddig még csak egyszer tettem meg, a Balatonban és éjszaka. Kicsit szégyenlős voltam az elején, de aztán ez elmúlt. Nem volt rossz egyáltalán.

Esténként bárokba jártunk, sétáltunk, jókat ettünk. Mindenhol nagyon minőségi kaját adtak, az utolsó strandi büfében is. A fagyasztott joghurt zseniális találmány, a patatas bravas is, de a paellát még mindig nem szeretem. Biztos, hogy vissza fogok még jönni ide, nagyon jól éreztem magam. Egyszerűen örülök, hogy létezik egy ilyen hely.

A tengerpart után pár napot Barcelonában töltöttünk, ahol persze kipipáltuk a legtöbb nevezetességet. Egyszer már voltam itt, de akkor nem volt időm rendesen körülnézni. Gaudi épületei közül legjobban a Casa Batllo tetszett, ahol az audioguide valami eszméletlen részletességgel elmesél minden apró részletet az épületről, amiket lehet hogy magadtól észre sem vennél. A Güell park is nagyon szép volt, de a Sagrada Familia előtt kígyózó döbbenetes sort esélytelen volt kivárni.

Nagyon tetszett a gót városrész és a sok színes graffiti, amit csak akkor láttál, ha a boltok bezártak már, mivel az ajtó elé lehúzott rolókra készültek. Egyet beszúrok ide, bár ez pont nem egy ajtón volt, hanem egy meleg mozi falán, de poénnak nem rossz.

Adios.

3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr993100812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carecub 2011.07.27. 22:00:14

Te biztos, hogy Spanyolországban voltál ez alatt a bő hét alatt, nem pedig egy puha ágyban durmoltál valahol? Tisztára, mintha valami álmot írtál volna le. :) Örülök, hogy jól éreztétek magatokat.

Ravenblog · http://ravenblog.freeblog.hu/ 2011.08.29. 10:00:37

Ez szuper beszámoló volt! Ráadásul a spanyol nyelv nyami! Milyen jó, hogy az ember ilyeneket átélhet gátlások nélkül... és ezért el kell hagyni Magyarországot, pfff.
süti beállítások módosítása