Blaine

Szerző: Woofer on 2011.12.02. 13:50

Szóval köztem és a barátom közt van 13 év korkülönbség. Ez általában nem zavar... ugyanakkor néha igen. Azt hiszem természetes ilyen felállásnál, hogy néha gyerekként kezel. Ezt nem vetem a szemére, akaratlanul így tennék én is, ha én lennék az idősebb. Azt sem lehet igazán kikerülni, hogy ha belépünk egy boltba az eladó "Szia! Jó napot!" köszönést vágja hozzánk. Az kifejezetten vicces volt, mikor a Peek & Cloppenburgban vásárolva az eladó kivette a kezemből a nadrágot, hogy "Hagyd csak, majd én összehajtom, menj nézd meg hogy áll apun ez a másik!" Oké, hogy kölyökképű vagyok, de itt azért már hangosan felnevettem. Btw, új játékunk, amit ott találtunk ki: "Hány meleg pár van épp a látóteredben?" Őrülten szórakoztató.

Aztán itt van ez a srác, akinek a Blaine kódnevet adtam. Ha valaki nem tudná Blaine Kurt barátja slash ügyeletes szépfiú a Glee című szirupparádéban (amit imádok). Szóval Blain hasonmása a cégemnél dolgozik és szinte minden nap látom az ebédlőben. Nagyon hasonlít rá, annyi a különbség, hogy izmosabb és férfiasabb nála. Be kell ismerjem ez az a nagyon nagyon ritka eset, amikor felkelti az érdeklődésem egy korombeli srác. Magam sem értem, de néha azon kapom magam, hogy bámulom őt... aztán ami még rémisztőbb néha azon kapom őt, hogy bámul. Gyanúsan sokszor találkozik a tekintetünk mostanában.

Mindezt persze elmeséltem Handsome Devilnek. Mondtam, ha ő nem lenne az életemben még az is lehet, hogy rámozdulnék erre a srácra. Viszont valami bennem még mindig furcsának találná egy fiatalabb sráccal való együttlétet, ugyanakkor valami bennem még mindig furcsának találja az egy idősebb férfival való együttlétet is, csak teljesen más okok miatt. Míg az előbbi szexuálisan lenne furcsa az utóbbi szociálisan az. Megőrít ez a kettősség.

Címkék: kurt glee blain
1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr583431706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prisma 2011.12.12. 20:49:49

A felvetéseden érintettségünk okán is többször elgondolkodtam, és mindig ugyanarra jutottam: számomra természetes, ha van korkülönbség. Az már más kérdés, hogy mekkora. Szerintem mindenki maga szabja meg, hogy hol van a maga és társa közti egészséges a határ, mindkét fél fejlődése miatt.
süti beállítások módosítása