I don't wanna fight anymore...

Szerző: Woofer on 2011.12.03. 23:12

"I love gilrs the way that I'm supposed to feel about boys. It's just something that's always been inside of me and I really want to share it with you, because I love you so much. I want you to know me, who I really am. When I'm with Britany, I finally understand, what people are talking about, when they talk about love. And I've tried so hard to push this feeling away and keep it locked inside, but every day just feels like a war. And I walk around so mad at the world, but I'm really just fighting with myself... and I don't wanna fight anymore."

Ryan Murphy, a Glee írója meleg. A legutóbbi epizódban a leszbikus karakter, Santana is coming out-olt. Gyönyörű beszédet mondott, olyat amit csak egy meleg írhatott, aki maga is átélte mindezt. Miközben néztem végig az járt a fejemben, hogy így hangoznának a saját gondolataim is ha egyszer ennyire össze tudnám szedni őket. Annak az ijesztő felismerése, hogy a férfiak iránt érzem azt, amit a nők iránt kéne... A vágy, hogy a szeretteim ismerjenek és tudják ki vagyok valójában... Az érzés, mikor először megértettem mi az a szerelem... Ahogy megpróbáltam mindezt elfojtani magamban, de azzal csak kínoztam önmagamat... Ahogy gyűlöltem a boldog kapcsolatban élőket magam körül és az egész világot... Mintha harcot vívtam volna minden nap és ezzel csak a szeretteimet bántottam akaratlanul is... És végül az érzést, amikor mindezt végre feladtam és kimondtam, hogy "Nem akarok küzdeni tovább..." sem az érzés ellen, sem a titkok megőrzéséért.

Remélem nem rossz ómen ezt a videót ide betenni, pont a saját coming out-om első évfordulóján, tekintve, hogy a történetben Santana nagymamája undorító módon reagálja le a dolgot.

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr723435185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása