Szerző: Woofer on 2012.10.16. 09:40

Otthon a nagy családi összejövetelek időszakát éljük. A tesóm a férjével, a férjének a családja, az unokatesóim a barátaikkal, szóval gondolhatjátok mennyi ember jön ilyenkor össze. Nagyon rossz érzés, hogy én nem vihetem a barátomat. Főleg úgy, hogy az ő családja engem simán elfogad és bár nem ilyen nagy, de az összejövetelekre meg szoktak hívni. Ráadásul azt sem mondhatom, hogy az enyém nem fogadná el őt, hisz nem is tudnak róla. Illetve akik tudják, hogy meleg vagyok gondolom sejtik, de nem beszélnek róla. Biztos, hogy leesnének az állak azért, ha hazaállítanék vele. Nagyon vacak érzés ez és leginkább megint csak a saját gyávaságomnak köszönhetem a kialakult szituációt.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://woof.blog.hu/api/trackback/id/tr774851397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása